Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج رسانه هرمزگان در جلسه مشترک با ریاست سازمان بسیج طلاب و رئیس قر طلاب استان هرمزگان اظهار کرد: در راستای تعامل نخبگان حوزه(علما) استان با اهالی رسانه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۲۸۰۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هم اندیشی برای تکمیل زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس سازمان بسیج مستضفعین در این نشست با تقدیر از زحمات دست اندرکاران زائرسرای استان چهارمحال و بختیاری در مشهد مقدس، بر اهتمام همه دستگاه‌ها و استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا تأکید کرد.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد هم در این نشست با تقدیر از همکاری همه مسئولین برای تکمیل زائراسرای استان چهارمحال و بختیاری،  ساخت زائرسرا را یکی از مطالبات به حق مردم استان چهارمحال و بختیاری دانست که هدف اصلی خدمت رسانی به اقشار کم توان و نیازمند جامعه است.
حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به سفر رئیس سازمان بسیج مستضعفین  به روستا‌های سخت گذر شهرستان اردل، از اهتمام سپاه و بسیج برای حل مشکلات مردم این مناطق تشکر کرد و مطالبه مردم برای احداث جاده مطلوب را یک نیاز و ضرورت اساسی دانست.
استاندار چهارمحال و بختیاری هم در این نشست دستورات لازم برای پیگیری امور مربوط به تکمیل زائرسرا را صادر کرد.
زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد مقدس در زمینی به وسعت ۷۰۰ متر مربع با ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا در هشت طبقه احداث می‌شود.
این زائر سرا ۳۷ سوئیت با ظرفیت ۱۶۵ نفر و در هشت طبقه ساخته می‌شود که به گفته مسئولان پروژه، تاکنون بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

دیگر خبرها

  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • هم اندیشی برای تکمیل زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد
  • سومین نشست صمیمی؛ مدیرعامل پست بانک ایران با معاونین ادارات مستقل و ستادی برگزار شد
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» برگزار می‌شود
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • ضرورت تعامل صنعتگران با رسانه ها برای جهش تولید
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان و مدیران رسانه‌ای برگزار شد