Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهمن قبادی درباره عباس کیارستمی گفت: تأثیر «عباس كیارستمى» قرن‌ها با سینماى جهان و بخصوص ایران خواهد ماند. . . ..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۲۸۶۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذات و حقیقت سپاه برگرفته از فرهنگ عاشوراست

جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: با توجه به اینکه ذات و حقیقت سپاه برگرفته از فرهنگ عاشورایی و اصالت انقلابی است، این مجموعه نه تنها رنگ کهنگی به خود نمی‌گیرد بلکه روز به روز شاهد تجلی دستاوردها و فروغ عزت آن هستیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، شکرالله عبدی شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت سالگرد تأسیس سپاه پاسداران در اردبیل، اظهار داشت: در آستانه دوم اردیبهشت سالگرد تأسیس سپاه پاسداران قرار داریم که در 45 سالگی این نهاد شاهد عزت و سرفرازی سپاه در خدمت‌رسانی به آحاد جامعه در سنگرها و عرصه‌های مختلف هستیم.

وی به مجاهدت سپاه پاسداران در حمایت، پشتیبانی و همراهی نظام جمهوری اسلامی ایران در مقاطع مختلف اشاره کرد و گفت: همین حرکت اخیر سپاه در قالب عملیات وعده صادق و تنبیه رژیم خبیث صهیونیسم خود برگ زرینی از افتخارات سپاه پاسداران است.

جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: با فرمان تاریخی امام راحل، این نهاد ارزشمند و پرخیر و برکت در دوم اردیبهشت سال 58 شکل گرفت و به دلیل آن که نطفه آن پاک و پر از خیر و برکت بوده، امروز ثمرات آن را به عینه و به نفع ایران اسلامی شاهد هستیم.

عبدی ورود سپاه را به عرصه‌های عمران و آبادانی، سازندگی، علم و فناوری، تولید تجهیزات و تسلیحات نظامی یادآور شد و افزود: با توجه به اینکه ذات و حقیقت سپاه برگرفته از فرهنگ عاشورایی و اصالت انقلابی است، این مجموعه نه تنها رنگ کهنگی به خود نمی‌گیرد بلکه روز به روز شاهد تجلی دستاوردها و فروغ عزت آن هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در عرصه جهاد تبیین و مقابله با تهدیدات نرم و نیمه سخت امنیتی دشمن نیز در صحنه حاضر بوده و اجازه نمی‌دهد تا دشمنان با نفوذ خود این انقلاب را جولانگاه تفکر مادی و ضد ارزشی خود کند.

جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اضافه کرد: بزرگترین خدمت سپاه به انقلاب اسلامی تأمین امنیت، آسایش و رفاه مردم ایران و کشورمان در مقاطع مختلف بوده که این حس امنیت و آرامش را امروز در سخت‌ترین شرایط نظامی در منطقه شاهد هستیم.

عبدی بیان کرد: دشمن به خوبی فهمیده که تازیانه ملت ایران با اراده سپاه بر پیکره استکبار جهانی ضربات دردناک و سهمگینی را وارد می‌کند که هیچ وقت جبران آن امکان‌پذیر نیست.

جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: سپاه نه تنها در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف دچار محافظه‌کاری نشده بلکه با رهنمودهای مقام معظم رهبری هر سال پویاتر و زنده‌تر از سال‌های گذشته در صحنه‌ها و عرصه‌ها حاضر شده است.

انتهای پیام/131

دیگر خبرها

  • آنچه که باید درباره شصتمین دوسالانه هنر ونیز بدانید از زبان امیر عبدالحسینی، کیوریتور ارشد پاویون جمهوری اسلامی ایران
  • خبرنگار بی‌بی‌سی بعد از دیدن بقایای موشک‌های ایرانی در اسرائیل: آنچه ما دیدیم یک چیز واقعا وحشتناکی است ؛ 11 متر بود! (فیلم)
  • عباس عبدی بررسی کرد؛ تفاوت سه سال اول دولت رئیسی با روحانی
  • عباس عبدی: شاخص‌های ۳ سال اول دولت رئیسی عقب‌تر از ۳ سال اول دولت روحانی است
  • ببینید | شیرجه بهمن هاشمی به پشت مبل برای خداحافظی!
  • پهپادهای پرتابی ایران به اسرائیل فقط 2 میلیون دلار قیمت داشت!
  • ذات و حقیقت سپاه برگرفته از فرهنگ عاشوراست
  • مصر: در تنش اسرائیل و ایران هر آنچه می‌توان باید انجام داد
  • معنای آنچه بین ایران و اسرائیل گذشت!
  • هر آنچه که در که حادثه اصفهان گذشت/ وقتی تیر صهیونیست‌ها به سنگ خورد