Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «»
2024-04-19@23:16:02 GMT

گزارش تصویری/ نماز عید سعید فطر در حرم مطهر امام رضا(ع)

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۵ | کد خبر: ۷۳۰۱۶۵۴

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ‌ نماز عید سعید فطر در حرم مطهررضوی به امامت آیت‌الله علم الهدی و با حضور پرشور زائران و مجاوران برگزار شد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۳۰۱۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه تهران: حمله به اسرائیل، یک واکنش حداقلی بود /عملیات وعده صادق یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران درباره مسؤولیت اجتماعی، اظهار داشت: مهم‌ترین اصل در مسؤولیت اجتماعی، اصل سلامت و امنیت اجتماعی است. خداوند برای زیست جمعی انسان‌ها نام امنیت آفرین خود یعنی سلام را برگزید.

بنابر گزارش مهر، وی ادامه داد: برای تحقق سلامت و امنیت اجتماعی ۴ تضمین ارائه شده است؛ اول تضمین ایمانی و اعتقادی است. در نگاه خداوند حق‌الناس بر حق الله مقدم است لذا در قیامت مواجهه حق با مسأله حقوق مردم بسیار سختگیرانه است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران دومین تضمین جهت تحقق سلامت و امنیت اجتماعی را ضمانت وجدانی دانست و گفت: انسان‌ها با همین سرمایه است که در تمام مدت عمر برای جلب منفعت و دفع ضرر از خودشان تلاش می‌کنند.

حاج علی اکبری افزود: برنامه محفل نشان داد که می‌توان با ابتکار و ظرفیت‌شناسی، میلیون‌ها انسان را پای یک برنامه دینی و قرآنی نشاند.

وی افزود: چهلمین روز درگذشت عالم مجاهد آیت‌الله امامی‌کاشانی فرصتی برای قدرشناسی این عامل است که بیش از ۴۰ سال در نماز جمعه تهران خدمت کردند و بیشترین خطبه‌ها را خواندند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تصریح کرد: به سلحشوران ارتش و همه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران روز ارتش را تبریک می‌گوئیم و تبریک مضاعف به نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران عرض می‌کنیم.

وی همچنین از تیم فرنگی و آزاد کشتی که پرچم ایران را برافراشته کردند، تشکر کرد.

حاج علی اکبری با اشاره به جاری شدن سیل در برخی مناطق جنوبی، عنوان کرد: بارش‌های اخیر در برخی مناطق جنوبی کشور خسارت‌هایی را به بار آورد، لذا لازم است از اقدام به موقع و فوری ستاد بحران و شخص وزیر تشکر کنیم. از مسؤولان توقع داریم که با بررسی دقیق‌تر و آینده‌نگری از خسارت‌های بارش در این مناطق برای روزهای آتی کاسته شود.

خطیب نماز جمعه اظهار کرد: مسؤولان بررسی کنند که کجاها است که مردم احساس نارضایتی دارند.

حاج علی اکبری درباره عملیات وعده صادق، افزود: عملیات غرورآفرین و شگفتی‌ساز وعده صادق عملیاتی تنبیهی بود که یک پاسخ موازن و یک واکنش حداقلی بود.

وی تصریح کرد: این عملیات یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود. دو سیلی مبهوت کننده در یک زمان نسبتاً نزدیک انجام شد.

در حال تکمیل...

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897060

دیگر خبرها

  • ساخت برنامه‌ای از تحوّل زندگی افراد در حرم مطهر رضوی
  • خطبه نماز جمعه شهرستان‌ها هرمزگان ۳۱ فروردین
  • امام جمعه تهران: حمله به اسرائیل، یک واکنش حداقلی بود
  • امام جمعه تهران: حمله به اسرائیل، یک واکنش حداقلی بود /عملیات وعده صادق یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • جذب خادم رسمی از طریق یگان حفاظت و امنیت حرم مطهر رضوی صحت ندارد
  • آموزش نماز به کودکان نیازمند برنامه‌ریزی اصولی است
  • اجتماع بزرگ مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی