Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر به نقل از سبا، «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن طی پیامی عید فطر را به مردم یمن و نیروهای ارتش و کمیته های مردمی و همچنین تمام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۳۰۴۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای‌ عالی نظام‌پزشکی: در تعرفه‌های مصوب دولت بازنگری شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، شورای عالی نظام پزشکی در نامه‌ای به رئیس جمهور درباره تعرفه‌های پزشکی خواستار بازنگری در تعرفه‌ تصویب شده هیئت دولت شد.

در بخش‌هایی از این نامه آمده است:

براساس تکلیف شرعی و مدنی که جناب عالی خود را پای بند به آن می‌دانید ضروری است حقوق بدیهی و اولیه‌ ارائه دهندگان خدمات سلامت تضمین شود.

هیئت دولت در مصوبه‌ای حیرت انگیز در پنجم فروردین ۱۴۰۳ با فروبستن چشم بر واقعیتی روشن، مجموعه رشدی معادل ۳۵ درصد نسبت به سال گذشته را برای تعرفه تصویب کرد و به عدد شورای عالی بیمه سلامت که اکثر قریب به اتفاق آنان نمایندگان دولت و مصرف کنندگان خدمات هستند بی اعتنایی کرده و آن را کاهش داد.

شورای عالی نظام پزشکی ضمن گلایه و انتقاد شدید از این مصوبه، آن را عملیاتی و اجرایی نمی‌بیند و مسئولیت ورشکستگی مراکز درمانی، عدم انضباط و درهم ریختگی در دریافت تعرفه، محروم شدن مردم از خدمات باکیفیت، عدم ارتقای سلامت را  برعهده تصمیم گیران می‌داند.

دستور  فرمایید نسبت به بازنگری و ترمیم تعرفه در اولین جلسه هیئت محترم وزیران و همچنین رشد مجدد آن در طول سال اقدام گردد و کسب تعرفه‌ی حلال و متعارف را روا دارید.

مکررا تاکید می‌شود تقویت بنیه‌ مالی سازمان‌های بیمه گر را از طریق روش‌های تخصصی و فنی دستور عاجل صادر فرمایید تا با پوشش حداکثری هزینه‌های سلامت تشفّایی بر دل مردم دردمند حاصل آید.

دستور فرمایید فشار مالی مضاعف و غیرمنطقی بر ارائه دهندگان خدمات سلامت کاسته شود تا این کمبود رشد تعرفه (با روش‌هایی نظیر کاهش مالیات و ضرایب مالیاتی، بازگرداندن مابه التفاوت تورم، کاهش هزینه‌های مربوط به دولت مانند آب، برق، عوارض متنوع و ...) تا حدودی جبران شود.

شورای‌عالی نظام پزشکی آمادگی خود را برای تقدیم راهکار‌های کارشناسانه و مسئولانه اعلام می‌دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار زیاد النخاله با رهبر انقلاب
  • دیدار زیاد نخاله با رهبر انقلاب
  • شورای‌ عالی نظام‌پزشکی: در تعرفه‌های مصوب دولت بازنگری شود
  • (ویدیو) توقف کامل تجارت دریایی آمریکا با انسداد کامل تنگه باب المندب توسط یمن!
  • «آمرلی» روایت به مثابه منشوری چند وجهی
  • نوروز؛ مبنای جدید هنجار سازی در روابط بین الملل
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران، یمن و لبنان وضع کرد
  • بازنگری در مقررات ملی ساختمان با رویکرد مدیریت مصرف انرژی
  • رسانه‌ شعر باید انتقال دهنده پیام «دین و اخلاق»، «تمدن» و «ایرانی‌گری» باشد
  • تغییر سیاست آمریکا در برابر رژیم اسرائیل/ نقش جمهوری اسلامی ایران در ثبات منطقه قابل تقدیر است