Web Analytics Made Easy - Statcounter

تسنیم در گزارشی به بررسی آخرین وضعیت جاده‌های پرتردد کشور در تعطیلات عید فطر پرداخته است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۳۱۶۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معابر پرتردد کرمانشاه ساماندهی می‌شود

شهردار کرمانشاه گفت: بررسی طرح احداث پیاده‌راه نوبهار اولین مرحله از طرح ساماندهی معابر پرتردد در شهر کرمانشاه است که با توجه به رویکرد در توسعه حمل‌ونقل انسان‌محور و با هدف استفاده از ظرفیت‌های گردشگری و تجاری موجود در محدوده بلوار نوبهار در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، نادر نوروزی امروز _ چهارشنبه بیست و نهم فروردین _ در سی‌امین جلسه شورای ترافیک شهر کرمانشاه در خصوص اجرای طرح تبدیل بلوار نوبهار به پیاده‌راه، اظهار کرد: بررسی طرح احداث پیاده‌راه نوبهار پس از مطالعات کارشناسی و بررسی معابر جایگزین، اولین مرحله از طرح ساماندهی معابر پرتردد در شهر کرمانشاه است که با توجه به رویکرد در توسعه حمل‌و نقل انسان‌محور با هدف استفاده از ظرفیت‌های گردشگری، تجاری موجود در محدوده بلوار نوبهار در دستور کار معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قرار گرفت.

وی افزود: این پروژه پس از مطالعات اولیه توسط کارشناسان معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری و دریافت نظرات مشاور طرح جامع شهر کرمانشاه اجرایی خواهد شد.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: پیاده‌راه کردن معابر خود تابع ضوابطی است که مهم‌ترین آن امکان‌سنجی پیاده‌راه کردن معبر مورد مطالعه است، به این معنا که حتی با وجود جاذبه‌های پیاده‌روی برای عابران پیاده، در صورتی که برای وسایل نقلیه مسیر جایگزینی از طریق معابر موازی وجود نداشته باشد، بحث پیاده‌راه کردن آن معبر منتفی خواهد بود.

نوروزی اضافه کرد: در این طرح بلوارهای آل‌آقا، گلشن، کوکب رشیدی و خیابان تعزیرات به عنوان مسیرهای جایگزین پیش‌بینی شده است.

وی تصریح کرد: این طرح به صورت آزمایشی و پس از جانمایی پارکینگ خودروها به عنوان یکی از مدهای حمل‌ونقل در نظر گرفته می‌شود، به نحوی که وجود معابر مناسب برای تردد عابران پیاده که بتوان آن را به عنوان پیاده‌راه در نظر گرفت در بسیاری از نقاط می‌تواند سبب توجه روزافزون مردم به این مدل شود و با کاهش استفاده از وسایل نقلیه شخصی، شرایط تردد وسایل نقلیه در معابر هم‌جوار آن را بهبود ببخشد.

شهردار کرمانشاه گفت: در راستای افزایش ضریب ایمنی و تسریع و سهولت در تردد خودروها طی روزهای اخیر، اجرای علائم ترافیکی، فلش‌های یک‌طرفه و دوطرفه خط‌کشی محوری در خیابان‌های اصلی سطح شهر کرمانشاه توسط عوامل اجرایی واحد معاونت ترافیک این شهرداری انجام شده است.

نوروزی افزود: این اقدامات با هدف ترویج فرهنگ انضباط ترافیکی، حرکت رانندگان میان خطوط، افزایش ضریب ایمنی، بهبود وضع ترافیکی شهر و روان‌سازی ترافیکی در خیابان‌های سطح شهر کرمانشاه عملیاتی شده است.

وی تاکید کرد: این طرح در خیابان‌های اصلی و فرعی سطح شهر عملیاتی می‌شود تا زمینه نظم بخشیدن به رفت و آمد وسایل نقلیه و پیشگیری از تصادفات و کاهش حوادث رانندگی فراهم شود.

کد خبر 745429

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • معابر پرتردد کرمانشاه ساماندهی می‌شود
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین / ۳۲ محور مسدود است
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌ها
  • آزاد راه قزوین به رشت گذرگاهی پرتردد، اما بدون امکانات + فیلم
  • آمار تلفات جاده ای در تعطیلات عید فطر در ترکیه
  • پیگیری وضعیت جاده ورودی ایوانکی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین / بارش باران در بعضی محورهای مواصلاتی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۲۷ فروردین / کدام محورهای مواصلاتی مسدود است؟