Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نفت از خاموش شدن مخزن ۲۰۰۱c پتروشیمی بوعلی سینا در ساعت ٢ بامداد امروز (شنبه، ١٩ تیرماه) خبر داد و گفت: عملیات خنک کردن مخزن نیز در حال انجام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۳۳۳۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلگری: فقط در خانه‌ از من درباره آینده سوال نمی‌کنند!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته سی و پنجم سری A تیم‌های یوونتوس و رم به مصاف هم رفتند که با تساوی 1-1 به پایان رسید.

بعد از گل روملو لوکاکو برای رم، تیم مکس آلگری در این بازی با گل گلیسون برمر موفق شد به تساوی برسد و یک امتیاز را از بازی خارج از خانه کسب کند.

مکس آلگری درمورد عصبانیتش پس از بازی به میکروفون دازن گفت:"ما خطر از دست دادن مسابقه‌ای را داشتیم که نتوانسته در آن برنده شویم، به خصوص در ابتدای نیمه دوم که چندین موقعیت مطلوب داشتیم. طبیعی بود که رم برگشت، بعد خودمان چند موقعیت دیگر داشتیم، سپس در دو دقیقه آخر مدیریتی باورنکردنی روی توپ داشتیم.

4 تساوی متوالی در هفته‌های پایانی؟

قطعا پشیمانیم، طبیعتاً ما می‌توانستیم در این دوره بهتر عمل کنیم، اما فوتبال اینطور است، گاهی اوقات آنطور که می‌خواهی پیش نمی‌رود. ما بعد از شکست خانگی مقابل اودینزه به نوعی فروپاشیدیم. با دانستن اینکه اینتر به وضوح بهتر است و ما 12-14 امتیاز نسبت به تیم‌های نزدیک به رده دوم فاصله داشتیم، طبیعی بود که کمی سرعت تیم کاهش پیدا کند. اکنون برتری خوبی داریم و این فرصت را داریم که شنبه مقابل سالرنیتانا آن را قطعی کنیم.

دانیله ده‌روسی گفت که یوونتوس "بازیکنانی استثنایی" دارد؟

نکته مهم اکنون این است که روی بازی بعدی تمرکز کنیم، زیرا هدف ما برای لیگ قهرمانان اروپاست، سپس ما فینال کوپا ایتالیا را داریم. باشگاه در پایان فصل ارزیابی خواهد کرد، طبیعتاً بازیکنان خوبی در یوونتوس وجود دارد، اما ما بازیکنانی مانند پل پوگبا، نیکولو فاجولی و البته فدریکو کیه‌زا را از دست داده بودیم.

مدیران باشگاه در مورد آینده شما تصمیم گرفته‌اند؟

نمی‌دانم، باید از باشگاه بپرسید. نکته مهم این است که ما روی فینال کوپا ایتالیا تمرکز کنیم و امیدوارم با کسب سهمیه به لیگ قهرمانان اروپا برگردیم. می‌دانم که در این هفته‌ها تیترهای مربوط به «آینده آلگری» بسیار داغ است، اما زمان زیادی تا پایان فصل باقی نمانده است. تنها جایی که هیچکس از من نمی‌پرسد آیا فصل آینده می‌مانم یا نه، زمانی است که به خانه‌ام در لیورنو برمی‌گردم!

دیگر خبرها

  • کشف بقایای مهمانخانه ۳۵۰۰ساله ارتش مصر باستان
  • آلگری: فقط در خانه‌ از من درباره آینده سوال نمی‌کنند!
  • آنچلوتی به رکورد تاریخی مربی سابق تراکتور رسید
  • کشف بقایای مهمانخانه ۳۵۰۰ساله
  • سفر گروه فوق تخصصی جراحی ابن سینا به یاسوج
  • اولمرت، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد/ تهاجم به رفح تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا و سراسر جهان را تشدید می‌کند
  • اطلاعیه دانشگاه بوعلی‌سینا در حمایت از دانشجویان حامی فلسطین
  • عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا به عنوان جوان برتر همدان انتخاب شد
  • اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد
  • تراکتور امروز به بنیان دیزل برمی‌گردد