Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز گذشته به‌مناسبت روز ادبیات کودک و نوجوان، کتاب «اصیل آباد» نوشته محمدرضا سرشار برای مطالعۀ کودکان و نوجوانان در اوقات فراغت ایام تابستان، در نماز جمعه‌های کشور معرفی شد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۳۳۵۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«عالیجناب بو» اثر جدید محمدرضا یوسفی منتشر شد

 «عالیجناب بو»، رمان کوتاهی مبتنی بر دیالوگ است و تمام جزئیات در خلال گفت‌وگوی شخصیت اصلی با دیگران برای خواننده روشن می‌شود. یکی از نکات مهمی که نویسنده سعی داشته است تا با زبان طنز و کنایه برای مخاطب آشکار کند وضعیت مشاغل سخت و توانفرساست و همچنین، نحوه نگرش ما به صاحبان این مشاغل.

در معرفی داستان این کتاب آمده است: «بویی شما را تعقیب می‌کند. بویی که پیدا نیست از عصر دایناسورها باقی مانده، یا از همین نزدیکی می‌آید. بوکِشان باید دنبال بو برویم تا عالیجناب را بشناسیم. عالیجنابی که زندگی و تاریخ و دودمان ما را به بازی گرفته، با داستان از پی عالیجناب بو بیایید.».

محمدرضا یوسفی، نویسنده این اثر از نویسندگان باسابقه ادبیات کودک و نوجوان ایران است. اولین اثر داستانی او «سال تحویل شد» بود که در سال ۱۳۵۷ منتشر شد. یوسفی علاوه‌بر داستان‌نویسی برای کودکان و نوجوانان، به نمایشنامه‌نویسی و فیلم‌نامه‌نویسی نیز مشغول است؛ اما فعالیت‌های اصلی او نویسندگی برای کودکان است. تا کنون بیش از ۲۰۰ اثر از او منتشر شده است که عناوین برخی از آن‌ها عبارت‌اند از: مجموعه ۱۲ جلدی «قصه‌ای نو از افسانه»، «وقت قصه من را صدا کن»، «داستانک‌های شاهنامه»، «گرگ‌ها گریه نمی‌کنند» و «ستاره‌ای به نام غول».

کتاب «عالیجناب بو» اثر محمدرضا یوسفی با تصویرگری شیرین فتح‌الهی در ۱۲۸ صفحه مصور و به بهای صد هزار تومان، برای مخاطبان ۱۱ سال به بالا از سوی کتاب‌های مهتاب (کودک و نوجوان انتشارات محراب قلم) منتشر شده است.

منبع: خبرگزاری کتاب ایران

دیگر خبرها

  • حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری خطیب نماز جمعه این هفته تهران
  • حجت‌الاسلام حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • برپایی هفت میز خدمت در نماز جمعه این هفته تهران
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه و محکومیت رژیم صهیونیستی بعد از نماز جمعه
  • برگزاری تظاهرات تشکر از دفاع مشروع سپاه بعد از نماز جمعه
  • «عالیجناب بو» اثر جدید محمدرضا یوسفی منتشر شد
  • نشست خبری معرفی کتاب «توسعه سیاسی و امنیت ملی» در شیراز برگزار شد
  • کتاب توسعه سیاسی و امنیت ملی در شیراز رونمایی می‌شود
  • کتاب توسعه سیاسی و امنیت ملی رونمایی می‌شود