Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- مدیر روابط عمومی مرکز فوریت های پزشکی استان کرمانشاه از نجات یک جوان غرق شده سنقری از استخر لجن کارخانه ماسه شویی در این شهرستان خبر داد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۳۴۴۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عینک شنای هوشمند فرم برای سال 2024 اصلاح می‌شود

ایتنا - اسمارت Swim 2 کوچک‌تر، سبک‌تر و کارآمدتر از مدل قبلی خود است. اسمارت سوییم عینک شنایی فانتزی با یک جعبه بزرگ متصل به یک فرورفتگی چشمی و یک کریستال در لنز مربوطه است. با استفاده از آن، می توانید آمار خود را مانند ضربان قلب، مسافت، زمان شنا و موارد دیگر را ببینید.
در سال 2019، کمپانی Form  عینکی با نمایشگر داخلی معرفی کرد که داده‌های کاربر هنگام شنا کردن را نشان می‌دهد. اسمارت Swim 2 کوچک‌تر، سبک‌تر و کارآمدتر از مدل قبلی خود است. اسمارت سوییم عینک شنایی فانتزی با یک جعبه بزرگ متصل به یک فرورفتگی چشمی و یک کریستال در لنز مربوطه است. با استفاده از آن، می توانید آمار خود را مانند ضربان قلب، مسافت، زمان شنا و موارد دیگر را ببینید.

بسیاری از قابلیت‌های نسخه اولیه عینک شنای این کمپانی به Swim 2 نیز منتقل شده است، از جمله رابط کاربری دو دکمه، وضوح صفحه نمایش (72 x 40) و بسیاری از ویژگی‌های دیگر. اضافه شدن سنسور ضربان قلب (که به گفته شرکت Form  برای بهتر کارکردن در آب بهینه سازی شده است)، عمر باتری را از 16 ساعت به 12 ساعت کاهش داده است. البته که این کاهش عمر باتری، برای مصرف عادی و روزمره آزاردهنده نیست. راحتی و تناسب نیز با تسمه‌های بلندتر و قابل تنظیم و طیف وسیع‌تری از پل‌های بینی قابل تعویض نیز کار شده است. 

برای استفاده از آن، هنگامی که اپلیکیشن مربوطه را دانلود کردید و آن را با عینک خود هماهنگ کردید، می‌توانید با فشار دکمه پاور آن را روشن کنید و با دکمه دیگر در منوی گزینه‌ها بچرخید. می‌توانید استخر، آب‌های آزاد یا آبگرم را انتخاب کنید. پس از انتخاب طول استخر از فهرستی از گزینه‌های استاندارد، عینک حرکات شما را ردیابی می‌کند.

 
عملکرد و استفاده عینک  نسبت به نسل قبل تغییر نکرده است. تنها تفاوت‌ها این است که ضربان قلب خود را روی نمایشگر می‌بینید. همچنین نشانگرهایی که مرتب‌تر و بروزتر به شما نشان می‌دهند چه زمانی در حال شنا و یا استراحت هستید. 

همچنین یک مغناطیس‌سنج در جعبه عینک وجود دارد که می‌تواند به عنوان یک قطب‌نما عمل کند، و هنگام شنا جهت مستقیم را نشان می‌دهد. هنگامی که فعال می‌شود، نیمه پایینی نمایشگر به قطب‌نما تبدیل می‌شود. این قابلیت بیشتر برای شناگران آب‌های آزاد طراحی شده است.

HeadCoach  پاییز گذشته بر روی عینک‌های نسل اول عرضه شد. این سیستم به عناصر مختلف فرم شما نگاه می‌کند، مانند گام و چرخش سرتان، و اینکه با چه سرعتی سرتان را به طرفین می‌چرخانید تا نفس بکشید. سپس برای هر یک از این جنبه‌ها، با درس‌های ویدیویی و پیشنهادهایی برای بهتر شدن، امتیاز به شما می‌دهد. سپس می‌توانید برای دفعه بعد که به استخر می‌روید، این پیشنهادها را روی عینک‌های خود قرار دهید، تا بتوانید درک درستی از کاری که انجام می‌دهید و چگونگی بهبود اوضاع را به دست آورید.

 
Swim 2 ساخته کمپانی Form با قیمت 249 دلار در ایالات متحده و 339 دلار در کانادا در دسترس است. مدل قبلی آن با قیمت 179 دلار به فروش می‌رسد و یک انتخاب ورود مقرون به صرفه تر را برای شناگران احتمالی محتاط ارائه می‌دهد. 

دیگر خبرها

  • برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه
  • افتتاح استخر دانش آموزی در سمنان
  • اولین استخر دانش آموزی استان سمنان افتتاح شد
  • افتتاح اولین استخر دانش آموزی استان سمنان
  • تنها استان محروم از استخر دانش‌آموزی برخوردار شد
  • اجرای روکش آسفالت گرم و لکه گیری ۲۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان در سال گذشته
  • عینک شنای هوشمند فرم برای سال 2024 اصلاح می‌شود
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • از الزام به "مرده‌شویی" تا "ساخت آهنگ"/ مجازات تکمیلی و جایگزین حبس هم باید باضابطه باشد
  • برخورد قاطع با کارگاه متخلف شن شویی در مشهد