Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@17:50:43 GMT

مربیان پیش دبستانی، استخدام شاید وقتی دیگر

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۵ | کد خبر: ۷۳۴۵۳۲۲

متأسفانه آموزش و پرورش استان در خصوص اقدامات برای حل مشکلات مربیان پیش دبستانی به ما پاسخی نداد و انگار وضعیت این مربیان مانند مربیان در سایر نقاط کشور نامشخص.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۳۴۵۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امباپه، صلاح، مودریک و شاید هم گارناچو؛ ۵ فوتبالیست سرشناس المپیک ۲۰۲۴ کدام ستاره‌ها خواهند بود؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سال ۱۴۰۳ که از چند روز قبل آغازشد، همانند سال گذشته، با ترافیکی از رویداد‌های ورزشی روبرو خواهد بود. بی شک بزرگترین نمایشگاه ورزشی سال جدید، رقابت‌های المپیک تابستانی ۲۰۲۴ خواهد بود.

این رقابت‌ها امسال به میزبانی پاریس انجام خواهد شد. در بخش فوتبال، تیم‌های شرکت کننده مجازهستند بازیکنان ۲۳ ساله یا کمتر را در کادر نفرات خود داشته باشند. هرچند هر تیم در عین حال اجازه دارد از ۳ بازیکن بالای ۲۳ سال هم استفاده کند.

با توجه به اهمیت حضور در این پیکارها، در نظرگرفتن موضوع درخشش و دست یابی به موفقیت و در نهایت کسب مدال طلای بازی ها، بدیهی است هر کشور راه یافته به این بازی ها، تلاش می‌کند از حداکثر پتانسیل فوتبالی خود برای غنی کردن کیفیت تیم خود استفاده کند.

از این رو فرانسه که میزبان بازی‌ها بوده و مایل است مدال طلای فوتبال را نزد خود نگه دارد، از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

با در نظرگرفتن این مساله می‌توان از حالا انتظار داشت فوتبال المپیک که از ۲۴ ژوییه (۳ مرداد) آغاز و تا ۱۰ آگوست (۲۰ مرداد) ادامه خواهد یافت، رقابت‌های با کیفیت و هیجانی خواهد شد که تماشاگران را به وجد می‌آورد.

در این گزارش و در فاصله چند ماه تا شروع بازی‌های ۲۰۲۴ از ۵ ستاره احتمالی این بازی‌ها حرف خواهیم زد که احتمال حضورشان در رقابت‌ها فراوان است.

*کیلین امباپه (فرانسه)

فرانسه در تدارک بهترین امکانات به منظور حضور در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ است. مدیران تصمیم گیرنده امیدوارند بهترین و با کیفیت‌ترین بازیکنان ممکن را در ترکیب تیم خود دیده و در پایان مقام قهرمانی را نظیر سال ۱۹۸۴ کسب کنند.

برای این منظور لازم است بهترین بازیکنان ۲۳ ساله یا کمتر در داخل یا خارج از کشور فراخوانده شده و به هماهنگی برسند.در عین حال در کشور اروپایی همه امیدوارند «کیلین امباپه»، مهاجم و کاپیتان شاخص پاری سن ژرمن و تیم ملی بزرگسالان که بحث رفتن او به تیم رئال مادرید در تابستان امسال مطرح است، رضایت کاملش را برای همراهی تیم المپیکی کشور اعلام کند.

امباپه در شرایط حاضر در آمادگی مطلوب قراردارد. او با ۲۵ سال سن می‌تواند یکی از ۳ سهمیه بالای ۲۳ سال تیم کشورش در مسابقات باشد.

ستاره ارزشمند البته تا پیش از این از تمایل خود برای حضورش در المپیک سخن گفته بود. وی که بزرگترین گزینه برای جانشینی ابرستاره‌های مثل لیونل مسی آرژانتینی و کریستیانو رونالدو پرتغالی به حساب می‌آید، رکوردار به ثمررساندن ۲۵۰ گل در تمامی مسابقات برای پاری سن ژرمن و ۴۶ گل در ۷۶ مسابقه برای تیم ملی فرانسه موسوم به خروس‌های آبی بوده است. البته اگر در نهایت نخواهد تیم کشورش را در المپیک همراهی کند، باید به او حق داد. زیرا تابستان امسال همچنین مسابقات جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ در کشور آلمان برگزار می‌شود و به عنوان کاپیتان، بدیهی است اولین تمرکزش روی حضور موفقیت آمیز در مسابقات قاره‌ای خواهد بود.

با این حال امباپه همیشه از انجام کار‌های سخت و فشرده استقبال کرده و مردم فرانسه بسیار امیدوارند اعجوبه تکنیکی خود را در رقابت‌های المپیک مشاهده کنند.

مهاجم جویای نام در آخرین مصاحبه اش در این باره گفته است:«همیشه شور و اشتیاق حضور در المپیک را داشتم. در کنار جام جهانی فوتبال، رقابت‌های المپیک را بزرگترین رویداد ورزشی جهان می‌دانم. بازی‌های که قرار است در پاریس انجام شوند، برایم پراهمیت خواهند بود. فکر می‌کنم این رویداد فرصت خوبی است که بتوانیم قدرت ورزشی خود را به همه نشان دهیم.»

با توجه به در پیش بودن مسابقات المپیک و جام ملت ها، امباپه که با سن ژرمن قراردادش در پایان فصل به اتمام می‌رسد، باید در تابستان تصمیم‌های مهمی برای آینده ورزشی خود و همچنین حضور در المپیک بگیرد.

*برایان ساراگوسا (اسپانیا)

اسپانیا کارش را در فوتبال المپیک ۲۰۲۴ با کسب عنوان نایب قهرمانی به پایان رساند. این بار ماتادور‌ها می‌خواهند حتی عملکردی بهتر ارائه کنند. ضمن آنکه در مسابقات یورو ۲۰۲۴ در آلمان نیز با قدرت ظاهرشوند.

از این رو «لاروخا» استعداد‌های ناب زیادی برای جذب دارد و «برایان ساراگوسا» یکی از آنهاست. وینگر ۲۲ ساله در پنجره نقل و انتقالات اخیر در ژانویه امضای قرارداد مهمی داشت. بعد از ماه‌ها درخشش در تیم خرانادا اسپانیا با بایرن مونیخ آلمان قرارداد بست. ساراگوسا که در شش ماه اول فصل شش گل برای تیمش به ثمررسانده بود، از سرعتی باورنکردنی و تمایل فراوان به رویارویی با مدافعان برخوردار است.

او اولین بازی اش را برای تیم ملی بزرگسالان در اکتبر ۲۰۲۳ انجام داد، اما می‌تواند برای مسابقات مهم در تابستان از جمله المپیک با میکل اویارزابال، دنی المو و نیکو ویلیامز در تیم ملی رقابت کند. البته آنسو فاتی از برایتون و یرمی پینو از ویارئال دیگر رقیبانش در این مسیر خواهند بود.

*آلخاندرو گارناچو (آرژانتین)

در بازی‌های اخیر تیم ملی آرژانتین، مهاجم تکنیکی تیم فوتبال منچستریونایتد توانسته امکان حضور را کسب کند. او از تابستان گذشته تا به امروز برای آلبی سلسته موفق شده ۴ بازی انجام دهد.

ستاره ۱۹ ساله در فصل جاری عملکرد دلگرم کننده ایی برای منچستری‌ها داشته که ۷ گل در تمام مسابقات برای شیاطین سرخ زده و در عین حال نشان داده چقدر در شکل گیری حملات یارانش موثر و مفید است.

آرژانتین که دو سال قبل فاتح جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد، در تابستان امسال پیکار‌های کوپا آمریکا را در پیش دارد و «گارناچو» می‌تواند گزینه بسیار مناسبی در تیم تحت امر لیونل اسکالونی باشد. با این حال همین بازیکن پرانرژی می‌تواند به آرژانتین بعد از قهرمانی در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۸ در راه کسب سومین طلای المپیک کمک شایانی کند.

*محمد صلاح (مصر)

در کشور مصر خیلی از فوتبالدوستان این سئوال مشترک را دارند:آیا محمد صلاح قادر است به انتظار طولانی خود برای موفقیت در سطح ملی با مصر در المپیک پایان دهد؟

صلاح که در خط حمله لیورپول انگلیس با قدرت کارکرده و ابزاری بسیار ارزشمند بوده، با از دست دادن فینال جام ملت‌های آفریقا در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۲۱ غم و اندوه زیادی را تحمل کرده است. این در حالی بود که آخرین تلاش او برای کسب جام با تیم ملی مصر در ابتدای سال جاری میلادی و در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آفریقا با آسیب دیدگی همسترینگ به پایان رسید.

صلاح در تابستان ۳۲ ساله خواهد شد. باید در نظر داشت «زمان» برای بهترین فوتبالیست مصر جهت کسب موفقیت در تیم ملی در حال اتمام است. پس المپیک می‌تواند بهترین فرصت برای وینگر صاحب نام باشد تا با تیم کشورش سرانجام به موفقیتی ارزشمند برسد.

مصری‌ها امیدوارند در شرایطی که صلاح در نهایت آمادگی فصل جاری به اتمام رساند، مثل نیجریه در سال ۱۹۹۶ و کامرون ۲۰۰۰ برای کسب طلای المپیک بجنگند و رقابت کنند.

*میخایلو مودریک (اوکراین)

میخایلو مودریک که با سر و صدای زیادی به تیم چلسی در سال ۲۰۲۳ وارد شد، می‌تواند برای اوکراین به میدان رود. به خصوص که او بخشی از تیمی بوده که به نیمه نهایی پیکار‌های قهرمانی زیر ۲۱ ساله‌های اروپا راه یافت و مجوز حضوردر المپیک پاریس را کسب کرد.

مودریک که حالا ۲۳ سال سن دارد، حتی می‌تواند به عنوان یک بازیکن عادی و خارج از ۳ سهمیه، تیم اوکراین را در بازی‌ها همراهی کند.وینگر تکنیکی از سال ۲۰۲۲ عضو تیم کشورش بوده و اکنون به یکی از ارکان «آبی و زردها» تبدیل شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم!
  • سودابه آقاجانیان از دلیل غیبتش در تلویزیون پرده برداشت
  • انتقادات برخی مربیان سازنده کشتی؛ قدرتی که منطق ندارد
  • امباپه، صلاح، مودریک و شاید هم گارناچو؛ ۵ فوتبالیست سرشناس المپیک ۲۰۲۴ کدام ستاره‌ها خواهند بود؟
  • واکنش جالب آیمریک لاپورت به درگیری با وینیسیوس: شاید می‌خواست برقصد!
  • محفل داغ مربیان ایرانی‌ علیه سرمربی تیم ملی!
  • ۱۰ کتاب برتر روان شناسی رشد شخصیت که در نوروز باید بخوانید
  • چالش‌های سرمربی تیم ملی پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا
  • قلعه‌نویی کیروش می‌شود؟ / این بار شاید استقلالی‌ها اخراج شوند!
  • جنجال در کشتی؛ قاسم‌پور: برخی مربیان حد و حدود خود را بدانند