Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-03-28@11:05:16 GMT

سریال جایگزین «پادری»

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۵ | کد خبر: ۷۳۴۸۵۵۳

سریال خارجی «صعود» که به عنوان جایگزین مجموعه «پادری» معرفی شده است، از امشب (شنبه) راهی آنتن می‌شود..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۳۴۸۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتخب مردم باید عملگرایی را جایگزین شعارهایش کند

ایسنا/اصفهان منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی  گفت: انتخابات تمام شد و کسی که با کسب بیشتر آرا به مجلس رفته باید کار و عملگرایی را جایگزین شعارها کند.

مصطفی معینی، شامگاه (دوشنبه، ۶ فروردین) در مسجد امامزاده عبدالله لتحر، اظهار کرد: مجلس دوازدهم از هفتم خرداد ماه رسماً کار خود را آغاز می‌کند و از هم‌اکنون برای شناسایی مشکلات حوزه کاشان و آران و بیدگل تلاش و برنامه ریزی می کنیم.

وی افزود: زمان شعار دادن نیست. مردم اعتماد، لطف و آبرویشان را در پای صندوق‌های رای گذاشتند و نماینده خود را در انتخابات مجلس برگزیدند و الان نوبت این است که فرد منتخب پایبند به اعتماد و مشارکت آنها در راستای پیشرفت و توسعه حوزه انتخابیه خود گام بردارد.

به گزارش ایسنا، منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل، تصریح کرد: نشستن روی صندلی  مجلس،  مسئولیت خطیری است. نمایندگان باید وفادار به اعتماد و اهتمام مردم در هنگام انتخابات  باشند، زیرا عرصه‌های بزرگ مسئولیت، خطاهای بزرگتری هم دارد پس مبادا رفتارهایشان قبل و بعد از نمایندگی فرق کند.

معینی با گرامیداشت یاد شهیدان به ویژه شهدای منطقه لتحر گفت: امنیت، آرامش و آسایش امروز را مدیون خون شهدا هستیم و انشالله کارگزاران نظام و خدمت‌گزاران مردم بتوانند راه آنها را ادامه دهند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • جایگزین سراتو به بازار آمد!/ عکس
  • درختان زیتون در جبالبارز جایگزین درختان جنگلی می شوند
  • رایان مسی جایگزین لیونل می‌شود
  • «نون خ ۵» بعد از شب‌های قدر جایگزین «زیر خاکی ۴» می‌شود
  • خشم ناگلزمان از زمین فرانکفورت: فاجعه بود!
  • چه شربتی را جایگزین نوشابه و دلستر کنیم؟
  • عوارض خوردن خوراکی و نوشیدنی‌های صنعتی بجای وعده غذایی
  • همکاری اپل با بایدو/ هوش مصنوعی چینی جایگزین گوگل می‌شود
  • تمرین‌های تمرکزی باید جایگزین تمرین‌های عادی شود
  • منتخب مردم باید عملگرایی را جایگزین شعارهایش کند