Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس: بناب - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه حمل و نقل کشور بر لزوم بهره برداری از پروژه پل روگذر میدان معلم بناب.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۳۷۲۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام پروژه جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب بندرعباس ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان به پیشرفت ۸۵ درصدی شبکه فاضلاب بندرعباس اشاره کرد و گفت: تکمیل طرح فاضلاب بندرعباس جزو تعهدات دولت سیزدهم به مردم است که باید مراحل نهایی برای بسته شدن این پرونده به صورت جدی‌تر آغاز شود.

مهدی دوستی امروز (نوزدهم فروردین ماه)، در نشست تخصصی با مدیران و کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، شرکت آب و فاضلاب هرمزگان و شرکت توسعه و زیرساخت که طرح بزرگ جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب شهر بندرعباس را بر عهده دارد، ضمن بررسی مراحل نهایی برای اتمام این پروژه، اظهار کرد: تکمیل طرح تصفیه‌خانه فاضلاب شرکت زیرساخت به منزله پایان پروژه فاضلاب شهر بندرعباس نیست بلکه برای مراحل پایانی لازم است متولیان و مسیرهای تامین اعتبار برنامه زمانبندی اجرا مشخص شود.

وی، با اشاره به پیشرفت ۸۵ درصدی پروژه جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب بندرعباس، عنوان کرد: طرح تصفیه فاضلاب شهر بندرعباس در سال ۱۳۸۰ با ظرفیت محدود انجام شده بود که معضل بزرگ رهاسازی پساب به دریا را درپی داشت؛ از ابتدای دولت سیزدهم رفع این چالش در چند بخش بازسازی شبکه فرسوده، الحاقات جدید به شبکه، ارتقای ظرفیت شبکه به ۱۰۰ هزار مترمکعب در شبانه روز و از همه مهم‌تر هدایت پساب به صنایع در دستورکار قرار گرفته که با پیشرفت قابل ملاحظه‌ای روبرو بوده است.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: در این نشست نیز عملیات‌های اجرا شده و باقی‌مانده از دومدول طرح تصفیه فاضلاب تشریح و با تاکید استاندار هرمزگان بر تسریع در کار، تهیه جدول شرح کار متولیان در مراحل پایانی طرح به حوزه آبفا محول شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم به ثمر رسیدن پروژه‌های کلان گردشگری استان اصفهان پس از سال‌ها بلاتکلیفی
  • معاون وزیر راه : ۸۲۸ نفر در سفرهای نوروزی جان باختند
  • تاکید وزیر راه و شهرسازی بر تکمیل هرچه سریع‌تر راه‌آهن بصره- شلمچه
  • اتمام پروژه جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب بندرعباس ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری مسکن منصوب شد
  • ساخت ۹ مخزن مجتمع آبرسانی ستارخان در آذربایجان شرقی به اتمام رسید
  • سرویس حمل‌ونقل مسافری بین دو بندر ایران و عراق راه اندازی می‌شود
  • تاکید بذرپاش بر تکمیل هرچه سریع‌تر راه‌آهن بصره- شلمچه
  • لزوم تحول در حوزه سلامت غذا
  • راه‌اندازی سرویس حمل‌ونقل مسافری بین دو بندر ایران و عراق