Web Analytics Made Easy - Statcounter

عدم النفع مستقیم تاخیر در اجرایی شدن مدل جدید قراردادی صنعت نفت و تعویق طرح ها، ماهانه حدود 4 میلیارد دلار است که با احتساب هزینه های غیرمستقیم ناشی از.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۳۷۳۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۷.۸ میلیارد دلار صادرات صنعت فولاد کشور طی سال گذشته

وحید یعقوبی، معاون اجرایی و هماهنگی انجمن فولاد ضمن اشاره به اینکه این نشست در راستای توسعه صادرات زنجیره فولاد برگزار شد و ایران در جایگاه دهمین تولیدکننده فولاد در کشور و پانزدهمین صادرکننده این صنعت در نمایشگاه اکسپو امسال حاضر شده است، اظهار کرد: در سال گذشته ۷.۸ میلیارد دلار صادرات صنعت فولاد ثبت شده است و برای امسال نیز پیش‌بینی می‌شود این رقم افزایش پیدا کند. مطابق برنامه ریزی صورت گرفته، پیش‌بینی ما این است که در صورت رفع محدودیت‌های انرژی و مسائل زیرساختی، صنعت فولاد ۱۰ میلیارد دلار ارزآوری برای سال جاری، به همراه خواهد داشت.

وی یکی از مهم‌ترین مسایل صنعتگران فولاد کشور را بحث انرژی و سیاست‌های ارزی دانسته و معتقد است که مسائل ارزی نیازمند بازنگری و یکپارچه‌سازی در جهت توسعه صادراتی است.

معاون اجرایی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران خاطر نشان کرد: این نشست در راستای توسعه صادرات زنجیره فولاد ایران و در قالب ایران اکسپو برگزار شده که علاوه بر مسئولان داخلی، نمایندگانی از کشورهای کوبا، ونزوئلا، پاکستان و... حضور دارند سایر کشورها حضور دارند.

یعقوبی اعلام کرد: صنعت فولاد ۱.۱ درصد آب کشور را مصرف می‌کند که عمده‌ی این آب مورد نیاز از پساب‌ها تهیه می‌شود و سیستم‌های بازچرخی مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ فلذا صنعت فولاد نه‌تنها مصرف آب را کم کرده است؛ بلکه آب شیرین را تولید می‌کند. با سرمایه‌گذاری صورت گرفته، آب از دریای عمان شیرین و پمپاژ و به استان‌های یزد و اصفهان انتقال داده می‌شود. از این‌رو صنعت فولاد نه‌تنها قاتل آب و صنعت آب‌بری نیست که وضعیت آبی را ساماندهی نیز می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • صادرات ایران باید از خام فروشی عبور کند
  • ثبت ۷.۸ میلیارد دلار صادرات صنعت فولاد کشور طی سال گذشته
  • توسعه ۱۶ میدان گازی با ۶.۴ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری توسط پتروشیمی‌ها
  • بیش از ۶.۳ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در صنعت نفت و گاز
  • قراردادهای مهمی در صنعت نفت ایران در راه است
  • مالیات ماهانه طلافروش‌ها ماهی فقط ۸۰۰ هزار تومان!
  • پتروشیمی‌ها پول خوراک را به‌موقع پرداخت کنند
  • فیلم/ مالیات ماهانه طلافروش‌ها چقدر است؟
  • ورود پتروشیمی ها به بالادست نفت بازی برد_برد است
  • اجرای طرح‌های مهم برای شکوفایی صنعت پتروشیمی