Web Analytics Made Easy - Statcounter

«خبرجنوب» نوشت: مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز از بهره برداری از 10 واحد صنعتی در این منطقه در سال جاری خبر داد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۳۸۵۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقا سازمان در گرو ارتقا مستمر منابع انسانی است



 هرمزگان-جام جم انلاین-هانی شکوهی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس به مناسبت روز ملی منابع انسانی یادداشتی نوشت.   در متن این یادداشت آمده است؛                       
نامگذاری روز ملی منابع انسانی در۲۵ فروردین ماه مجالی شد برای تقدیر و تشکر از همه کسانی که با تلاش و کوشش خود به رشد و پیشرفت منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس و اقتصاد کشور کمک کرده و می‌کنند. در این روز مهم، ما به همه کارکنانی که با اراده، مهارت، و تعهد خود قطار توسعه و تولید را به پیش برده‌اند، احترام و تقدیر خود را اعلام می‌کنیم چرا که تمامی موفقیت‌های امروز مرهون مجاهدت‌های این گنجینه عظیم سازمانی است.
اعتقاد داریم که بهترین سرمایه‌های یک سازمان، منابع انسانی ارزشمند آن است بنابراین همواره سعی کرده‌ایم با ارتقا سطح دانش و مهارت‌های کارکنان، بهبود محیط کاری و ارتقا رضایتمندی شغلی، زمینه‌های مساعدی را برای رشد و توسعه آنها فراهم کنیم.
رفاه پرسنل را همواره در حد مقدورات سازمانی مدنظر داشته‌ایم و به منظور ارزیابی نیازهای آموزشی کارکنان، برنامه‌های آموزشی جامعی تدارک دیده‌ایم و سعی در ارتقا دانش فنی و مدیریتی سرمایه های خود داریم.   همچنین از طریق برنامه‌های پاداش و تشویق، تلاش مستمر و عملکرد کارکنان را مورد ارزیابی و ممیزی قرار می‌دهیم و معتقدیم افزایش راندمان کاری به صورت مستمر ممکن و در عین حال ضروری است.
در چنین چارچوبی حیاتی است به هوش جمعی سازمان خود که از همکاری، تلاش و تعامل بخش های مختلف ناشی می شود، فرصت بروز دهیم، روش های سازمانی را اولویت بندی کنیم و مجال دهیم راه حل های نوین ظهور کنند.   بی شک در این وضعیت همکاری بیشتری را با کارکنان در تمام سطوح شاهد خواهیم بود و ما نیز به عنوان مشاوری امین وضعیت منابع انسانی را به مدیریت عامل و هیات مدیره انعکاس خواهیم داد که نتیجه‌ی آن عملکرد بهتر سازمان در تمامی ابعاد است.  
در پایان بار دیگر به سهم خود از تمامی کارکنان منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، به خاطر تلاش‌ها، وظیفه شناسی و ازخودگذشتگی‌شان صمیمانه تشکر می‌کنم و امیدوارم که همچون گذشته با همت و انگیزه خود مسیر دستیابی به اهداف و چشم انداز ترسیمی را تسهیل و تسریع کنند.
هانی شکوهی سرپرست معاونت منابع انسانی و امور اجتماعی منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس

دیگر خبرها

  • بستر سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون فراهم شده است
  • راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی کاشان در چه مراحلی است؟
  • سهم ۸۲ درصدی پتروشیمی در جذب سرمایه‌گذاری منطقه اقتصادی پارسیان
  • راه اندازی خط تولید تیرچه صنعتی تمام اتوماتیک در سلماس
  • نوسازی ۲۰۰ هزار واحد فرسوده در کشور تا پایان سال با مشارکت‌های مردمی
  • تشکیل ۲۸۴۲ پرونده تخلف در طرح ویژه نظارتی نوروز
  • افزایش ۹ درصدی تولید سالانه در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس
  • رشد 23 درصدی ارزش صادرات منطقه ویژه خلیج فارس
  • ارتقا سازمان در گرو ارتقا مستمر منابع انسانی است
  • رشد ۲۳ درصدی ارزش صادرات منطقه ویژه خلیج فارس