Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام - ایرنا - نمایندگان مجلس شورای اسلامی با یک فوریت بررسی لایحه منطقه آزاد تجاری و صنعتی در مهران موافقت کردند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۴۴۲۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناطق آزاد سرپنجه‌های اقتصاد ایران در عرصه بین‌المللی هست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الله عبدالملکی بعد از ظهر شنبه در نشست معارفه مدیرعامل منطقه آزاد تجاری قصرشیرین، از وجود ۴۸ منطقه آزاد و ویژه در کشور یاد و اظهار کرد: قصرشیرین دوازدهمین منطقه آزاد تجاری و صنعتی است که کار خود را آغاز می‌کند.

وی گفت: مناطق آزاد و ویژه فارغ از جایگاهی که در هر استان دارند، مناطقی ملی و بین‌المللی و متعلق به همه مردم و ایران هستند و سرپنجه‌های اقتصاد ایران در عرصه بین‌المللی به شمار می‌روند و از همین رو باید با این رویکرد دیده شوند.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور همچنین با بیان کرمانشاه نیز میزبان یکی از این مناطق آزاد تجاری است، خاطرنشان کرد: برای سال ۱۴۰۳ از محل عوارض مواصلاتی کالاهای تجاری بودجه‌ای را به این منطقه اختصاص می‌دهیم، اما در کنار آن باید منابع استانی نیز برای شروع به کار اولیه منطقه لحاظ شود و پس از آن منطقه آزاد تجاری قصرشیرین خود به سودآوری خوبی خواهد رسید.

وی از تجارب کاری «یعقوب محمودیان» مدیرعامل منطقه آزاد تجاری قصرشیرین یاد کرد که هم اقتصاددان بوده و هم بواسطه کار در منطقه آزاد تجاری قشم با ادبیات مناطق آزاد تجاری آشنا است و گفت: از ظرفیت دکتر نادری مدیر اجرایی پیشین این منطقه نیز در هیأت مدیره استفاده خواهد شد.

کد خبر 6076935

دیگر خبرها

  • سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون
  • بستر سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون خراسان رضوی فراهم شده است
  • بستر سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون فراهم شده است
  • فرصت سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در منطقه آزاد دوغارون ایجاد می‌شود
  • مناطق آزاد و ویژه، سرپنجه‌های اقتصاد ایران در عرصه بین‌المللی هستند
  • مناطق آزاد سرپنجه‌های اقتصاد ایران در عرصه بین‌المللی هستند
  • مناطق آزاد سرپنجه‌های اقتصاد ایران در عرصه بین‌المللی هست
  • معرفی «محمودیان» به عنوان مدیرعامل منطقه آزاد تجاری قصرشیرین
  • نگذاریم فرصت‌های منطقه آزاد تجاری قصرشیری از دست برود
  • «محمودیان» مدیرعامل منطقه آزاد تجاری قصرشیرین شد