Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه آمریکا ابراز امیدواری کرد با روسیه درباره جنگ سوریه به توافق قابل اجرا برسند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۴۷۹۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرم فقط یکروز آرزوی باخت سپاهان را دارد!

به گزارش "ورزش سه"، مسی‌ها که هفته پیش مقابل نفت آبادان اولین شکست خود با سرمربیگری محرم نویدکیا را تجربه کردند، حالا امیدوار به کسب موفقیت در بازی حساس با سپاهان هستند.

دیدار با سپاهان برای نارنجی‌پوشان لیگ برتر حساسیت ویژه ای دارد و دلیل اصلی آن هم حضور محرم نویدکیا روی نیمکت مس است. نویدکیا که سالها به عنوان بازیکن و کاپیتان و سرمربی در سپاهان حضور داشته، محبوبیت خاصی نزد طرفداران این تیم دارد و حالا بعد از مدتها مقابل تیم سابقش قرار می‌گیرد.

مسی‌ها بعد از بازی با نفت آبادان دیروز ریکاوری کردند و امروز به استراحت خواهند پرداخت. شاگردان نویدکیا از فردا تمرینات خود را برای دیدار با سپاهان شروع خواهند کرد.

بی‌شک نویدکیا که تیمش فوتبال خوبی را بازی می‌کند، امیدوار است مقابل سپاهان هم نمایش خوبی داشته باشد و بتواند تیم سابق خودش را شکست بدهد.

در این خصوص باشگاه مس رفسنجان هم یک پوستر جالب را برای بازی با سپاهان منتشر کرده که نویدکیا را در آسمان‌ها قرار داده و مشخصا امیدوار به کسب موفقیت در بازی آینده هستند.

دیگر خبرها

  • ده روسی: باید امیدوار باشیم؛ تیم‌های زیادی به شکست دادن لورکوزن نزدیک شدند
  • فعالیت‌های قرآنی دانشجویی به ۱۰ برابر هم برسد کافی نیست
  • محرم فقط یکروز آرزوی باخت سپاهان را دارد!
  • «اصپاک» بیش از ۱۳ هزار مشترک دارد/ تفکیک از مبداء ۱۲ درصد پسماندها در اصفهان
  • عوارض آلایندگی کارخانه سیمان پردیس به مردم برسد
  • پیام تهدیدآمیز شاگردان مطهری برای سپاهان
  • «نیویورک تایمز» و «واشینگتن پست» برندگان پولیتزر/ خبرنگاران جان‌باخته در غزه تجلیل شدند
  • نفت با فراز امیدوار شد، فولاد هر روز بدتر از دیروز!
  • ریچارلیسون امیدوار به آینده درخشان اسپرز: ترکیب تاتنهام در فصل آینده رقابتی‌تر خواهد بود
  • کلاف سردرگم فاضلاب شهر بندرعباس با عزم دولت سیزدهم باز شد