Web Analytics Made Easy - Statcounter

در روزهایی که بحران آب بزرگترین نگرانی اهالی اصفهان است راه‌اندازی کارواش سیار و بدون مصرف آب می‌تواند ایده‌ای قابل تحسین از سوی جوانان اصفهانی باشد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۴۸۰۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌های مردمی مسوولان را در اجرای «طرح نور» در ورامین یاری کنند

به گزارش خبرنگار مهر، مجید درویشی پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر ورامین که با حضور روح الله مؤمن نسب دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت، حجت الاسلام محمد یاری امام جمعه خیرآباد و اعضای شورای تأمین و دیگر مسئولین اجرایی و مردمی در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: ورامین در حوزه امر به معروف و نهی از منکر به واسطه حضور دغدغه مندان در این حوزه پیشرو است.

فرماندار ویژه ورامین با اشاره به اجرای «طرح نور» توسط مجموعه نیروی انتظامی در این شهرستان گفت: اجرای این طرح برکات خوبی در حوزه عفاف و حجاب داشته است.

وی افزود: در حال حاضر مردم از شرایط اجتماعی گله مند هستند و در حوزه عفاف نتوانستیم به نقطه مطلوب که مورد تاکید مقام معظم رهبری است برسیم.

درویشی در ادامه بیان کرد: شهرستان ورامین در حوزه‌های اجتماعی همیشه در کنار انقلاب و نظام بوده است و قطعاً در حوزه امر به معروف و نهی از منکر با جمع بندی‌های که صورت گرفته است وضعیت بهتر از گذشته شده است ولی برای رسیدن به نقطه مطلوب نیازمند عزم همگانی هستیم.

وی در ادامه عنوان کرد: در فضای مجازی و اماکن عمومی بایستی قانون اجرا شود و حمایت مردم از آمرین معروف و ناهیان منکر ضمن دلگرمی دادن به این عزیزان باعث می‌شود کسانی که به دنبال نقض قانون هستند به حساسیت‌های مردمی پی ببرند.

کد خبر 6081878

دیگر خبرها

  • مریوان ، مسابقات بین المللی کشتی جوانان جام شاهد یادواره شهدای غزه
  • گروه‌های مردمی مسوولان را در اجرای «طرح نور» در ورامین یاری کنند
  • افزایش تولید برق کشور با یاری شرکت انتقال گاز
  • استقبال نه‌چندان خوب هواداران اصفهانی از بازی سپاهان و ذوب‌آهن +فیلم
  • رقابت‌پذیری کالاهای ایرانی در بازارهای بین المللی با نانو پوشش ها
  • وقتی هیپی‌گریِ جوانان کار و کاسبی سلمانی‌های تهران را کساد کرده بود
  • کسب رتبه های برتر کاراته کاهای زیر ۲۱ سال اصفهانی
  • راهیابی ۴۰ نفر به مرحله نهایی المپیاد دانش‌آموزی نانو
  • کسب رتبه برتر کشتی گیر اصفهانی در مسابقات بین المللی جام موحد
  • نانو و تجهیزات پزشکی از حوزه‌های شاخص فناوری در ایران است