Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-28@20:33:44 GMT

سندی که حقوق یک دانشجوی بورسیه را نشان می دهد

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۵ | کد خبر: ۷۴۸۰۹۸۵

یکی از دانشجویان بورسیه با انتشار حکم بورسیه تحصیلی خود میزان حقوقش را اعلام کرد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۴۸۰۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون شهدا عزم جبهه مقاومت را برای نابودی رژیم صهیونیستی مصمم‌تر کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی رضاپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر در پیامی شهادت افتخارآمیز مدافع حرم اهل بیت(ع)، دانشجوی شهید والامقام بهروز واحدی، نخستین شهید مدافع حرم سال ۱۴۰۳ را تسلیت گفت.

در متن پیام رضاپور آمده است: خانواده معظم دانشجوی شهید والامقام بهروز واحدی شهادت اوج منتهای آرمان همه پیامبران و اولیاء خداست و شهدا مهاجران و دلاورمردانی از قبیله نورند که در نبرد با ظلمت به دشت روشنایی هجرت کردند تا چونان ستاره‌ای در آسمان تیره بدرخشند و هدایتگر همگان به سوی سعادت جاوید باشند.

در این پیام اضافه شده است: شهدای مدافع حرم از عقیده، ایمان و منافع ملی وطن دفاع می‌کنند و خون این شهدا گواهی بر این حقیقت است که رژیم صهیونیستی و گروه‌های تروریستی وابسته به استکبار به‌زودی به نقطه پایانی و افول نزدیک خواهند شد، چراکه خون شهدا عزم جبهه مقاومت را برای نابودی رژیم صهیونیستی مصمم‌تر خواهد کرد.

در متن پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر عنوان شده است: بی‌گمان عزت و عظمت روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی حاصل همین جانفشانی، ایثار، جهاد و شهادت است و نام این عزیزان بر تارک تاریخ خواهد درخشید. 
 
در این پیام مطرح شده است: اینجانب شهادت افتخارآمیز مدافع حرم اهل بیت (علیهم‌السلام)، سرباز سرافراز ولایت، دانشجوی شهید والامقام بهروز واحدی را به محضر فرمانده معظم کل قوا، ملت عزیز ایران، همرزمان، خانواده معزز و جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی تبریک و تسلیت عرض کرده، از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده به معراج، همنشینی با سید الشهدا(ع) و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت می‌‌کنم.

به گزارش آنا، دانشجو پاسدار بسیجی «بهروز واحدی» از نیرو‌های سپاه قدس و بسیجی حوزه شهید صدوقی ناحیه امام حسین (ع) کرج در راه دفاع از حریم اهل بیت(ع) و حضرت زینب کبری(س) و دانشجوی رشته تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر بامداد سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳ همزمان با ۱۵ ماه مبارک رمضان براثر حمله هواپیما‌های رژیم صهیونیستی به منطقه دیرالزور سوریه به شهادت رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشکده داروسازی در کردستان در حال مقدمات تاسیس است
  • دانشجوی کانادایی حامی فلسطین راهی بیمارستان شد
  • سندی جدید درباره باغ ازگل و کاظم صدیقی
  • سندی جدید درباره باغ ازگل و کاظم صدیقی: پای احمدی نژاد هم به میان آمد
  • خون شهدا عزم جبهه مقاومت را برای نابودی رژیم صهیونیستی مصمم‌تر کرد
  • پذیرش دانشجوی داروسازی در کردستان
  • تتلو، معین، رونالدو، علیرضا قربانی و سندی که برای موسیقی ملی امضا شد
  • تتلو، معین، رونالدو ،علیرضا قربانی و سندی که برای موسیقی ملی امضا شد
  • پذیرش دانشجوی داروسازی در کردستان + فیلم
  • تامین خوابگاه یکی از شروط صدور مجوز برای جذب دانشجوی بین‌الملل + فیلم