Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-18@16:44:21 GMT

آیا می توان امام زمان(عج) را در خواب دید؟

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۵ | کد خبر: ۷۴۹۰۴۶۹

قرآن مجید خواب حضرت ابراهیم علیه السلام را بیان می کند که وی خواب دید فرزند خود اسماعیل را ذبح می کند، فردای آن روز نسبت به این کار اقدام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۴۹۰۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش و نیروهای مسلح دژ محکم امت هستند

نماینده ولی‌فقیه در کاشان ضمن اشاره به روز ارتش در ۲۹ فروردین، گفت: ارتش و نیروهای مسلح دژ محکم امت هستند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش ضمن اشاره به روز هشتم شوال، اظهار داشت: 99 سال پیش وهابیت که عامل انگلستان بودند، قبور ائمه ما در بقیع را تخریب کردند.

وی افزود: جهان اسلام و تشیع تا به اندازه‌‌ای آن زمان در ضعف بودند که نتواستند به این جسارت و کار مستقیم پاسخ دهند و اگر چه به ظاهر تیم به سرپرستی هویدا به عربستان اعزام شدند، اما اقدام موثری در این زمینه صورت نپذیرفت.

نماینده ولی‌فقیه در کاشان ضمن اشاره به تدبیر امام راحل در حفظ ارتش جمهوری اسلامی‌، ابراز داشت: ارتش قبل از انقلاب برخلاف آیه و دستور قرآن کریم بود، چرا که قرآن دستور داده آنقدر قوی شود تا دشمن از شما بترسید، اما پیش از انقلاب این گونه نبود و این سوال مطرح است که چرا ارتش نتوانست از تاج و تخت شاهنشاهی دفاع کند و یکی از مهمترین دلایل آن امام راحل بود.

وی با بیان اینکه ارتش برادر ملت است، گفت: 14 روز بعد از روز جمهوری اسلامی پیامی از سوی امام راحل صادر کرد و دستور دادند روز 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی است و امروز بااطمینان می‌گوییم ارتش در کنار نیروهای امنیتی و نیروهای مسلح دژ محکم امت هستند.

حسینی تصریح کرد: آخرین اقدامی که ارتش با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام داد و دنیا را به تحسین وا داشت، هدف قرار دادن امن‌ترین پایگاه نظامی هوایی اسرائیل بود و با اقتدار منهدم کرد در حالی حالی جزئیات آن هنوز اعلام نشده است.

وی تاکید کرد: اسرائیل و هم‌پیمانانش تمام توان خود را برای حفظ امنیت خود به‌کار گرفت در حالی که توانست در مقابل بخشی از توان نظامی جمهوری اسلامی مقابله کند و این فرق ارتش جمهوری اسلامی قبل و پس از انقلاب است و از سوی دیگر نیز باید در رأس به وجود رهبر معظم انقلاب افتخار کرد.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه امروز دستور مقام معظم رهبر همان دستور امام زمان است، افزود: لازم است انس خود را با قرآن کریم و امام زمان(عج) بیشتر کنیم؛ دیر یا زود ظهور رخ می‌دهد و ما می‌توانیم در این ظهور نقش ایفا کنیم.

وی ضمن اشاره به اهمیت گام دوم انقلاب اسلامی ابراز داشت: این بیانیه در راستای ظهور امام زمان(عج) است که باید در این راستا خودسازی، جامعه‌سازی و تمدن‌سازی را در دستور کار قرار دهیم و راه را پس از ظهر امام زمان با قدرت در پیشش بگیریم.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • سربازی امام زمان(عج) در این روزگار هزینه دارد
  • ارتش و نیروهای مسلح دژ محکم امت هستند
  • کمبود این ویتامین سبب کاهش اشتها می‌شود
  • کمبود این ویتامین سبب خواب رفتن پا می‌شود!
  • کمبود این ویتامین سبب سردرد می‌شود | ویتامینی برای ساخت گلبول‌های قرمز
  • کمبود این ویتامین سبب سردرد می‌شود
  • کمبود این ویتامین سبب سر درد می‌شود
  • کمبود این ویتامین سبب احساس خستگی می‌شود
  • نکته مهمی که امام به هنگام عملیات طریق‌القدس بر آن تاکید کردند چه بود؟
  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳