Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «برترین ها»
2024-04-16@09:15:05 GMT

جلو زدن یک ون الکتریکی از تسلا و فراری!

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۵ | کد خبر: ۷۵۲۸۲۳۰

جلو زدن یک ون الکتریکی از تسلا و فراری!.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: برترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bartarinha.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «برترین ها» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۵۲۸۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا اروپا از خودروهای الکتریکی روی برگرداند؟

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، پارلمان اروپا در ماه فوریه، قانون جدیدی مبنی بر ممنوعیت فروش خودروهای بنزینی و دیزلی از سال ۲۰۳۵ را به تصويب رساند.

این قانون، بخشی از تلاش‌های اتحادیه اروپا در راستای مبارزه با تغییرات آب و هوایی است. هرچند انتظار می‌رفت با تصویب این قانون فروش خودروهای الکتریکی در اروپا سرعت بیشتری بگیرد اما آمارها چیز دیگری را نشان می‌دهند.

مجمع جهانی اقتصاد در گزارش اخیر خود تاکید کرد که فروش خودروهای برقی در اروپا در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ به دلیل هزینه بالا و کمبود زیرساخت‌‌‌ برای شارژ این خودروها، کاهش یافته است.

براساس این گزارش با وجود یارانه‌ها اتخاذ شده برای خودروهای الکتریکی در اروپا، هزینه‌‌ بالا این خودروها یکی از بزرگترین موانع بر سر راه خریداران است.

مجمع جهانی اقتصاد در این گزارش نوشت: «خودروهای برقی به طور متوسط حدود یک چهارم گران‌‌تر از مدل‌های احتراق داخلی (ICE) هستند».

این مجمع همچنین تاکید کرد تاخیر در ایجاد زیرساخت شارژ این خودروها بر بازار آن‌ها تاثیر منفی گذاشته است.

کارشناسان می‌گویند که بدون افزایش ایستگاه‌ شارژر خودروهای الکتریکی، کسانی که نمی‌توانند در خانه خودروهایشان را شارژ کنند یا رانندگانی که با این خودروها به سفرهای طولانی می‌روند دچار مشکل خواهند شد و استفاده از این خودروها را متوقف خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تسلا بیش از ۱۰ درصد نیروی کار خود را اخراج می‌کند
  • خودروی تسلا مدل 3 – 2024 چه مشخصاتی دارد؟
  • خودرو تسلا مدل 3 – 2024 چه مشخصاتی دارد؟
  • بیش‌ از ۱۰ درصد کارمندان تسلا اخراج می‌شوند
  • کاهش فروش خودروهای برقی فولکس واگن در اروپا
  • استفاده محققان از گرافن برای تولید انرژی از گرما
  • شکایت دیگری علیه «تسلا» تنظیم شد
  • قتل فامیل دور در تهران ؛ دستگیری در جزیره قشم
  • چرا اروپا از خودروهای الکتریکی روی برگرداند؟
  • سرنوشت عجیب برادر مقتول که تبدیل به قاتل شد