Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهره مندی کلیه دبیران آموزش و پرورش از سقف امتیاز فوق العاده شغل.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۵۳۲۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰۰ دانش‌آموز نیازمند از کمک‌ هزینه تحصیلی بهره‌مند شدند

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه یک بیرجند گفت: ۲ هزار و ۶۷۲ دانش‌آموز و دانشجو از حمایت‌های این نهاد نظیر کمک هزینه تحصیلی بهره‌مند شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمد مهران‌پور اظهار داشت: 2 هزار و 500 دانش‌آموز از کمک هزینه تحصیلی به ازای هر نفر 300 هزار تومان و بسته‌های تحصیلی به ارزش هر بسته 500 هزار تومان بهره‌مند شدند.

وی گفت: همچنین به 172 دانشجوی تحت حمایت این نهاد در دانشگاه‌های مختلف دولتی، آزاد، پیام‌نور و علمی و کاربردی با توجه به مقطع تحصیلی از یک میلیون و 300 هزار تومان تا پنج میلیون تومان برای هر ترم پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه یک بیرجند با اشاره به بهره‌مندی 41 دانشجو از تسهیلات دانشجویی صندوق امداد ولایت تصریح کرد: میانگین پرداخت وام از یک میلیون تومان تا 25 میلیون تومان با توجه به مقطع تحصیلی بوده است.

مهران‌پور به حمایت از نخبه‌ها هم اشاره کرد و ادامه داد: 92 نخبه از کمک هزینه نخبگی با توجه به سطح نخبگی از 4 میلیون تومان تا 8 میلیون تومان بهره‌مند شدند.

به گفته وی 425 دانش ‌آموز در طرح تابستانه کانون شهید‌ آوینی آموزش‌های نظری و مهارتی را دریافت کردند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) منطقه یک بیرجند با بیان اینکه 350 مددجو در دوره‌های آگاه‌سازی و آموزش خانواده شرکت کردند، افزود: افراد در این دوره‌ها آموزش‌هایی در زمینه تربیت فرزند، سبک زندگی اسلامی، آسیب‌های اجتماعی، مهارت‌‌های زندگی و... را کسب کردند.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • ۲۵۰۰ دانش‌آموز نیازمند از کمک‌ هزینه تحصیلی بهره‌مند شدند
  • بهره برداری از مزرعه اکولوژیک پرورش شتر داشتی درزاهدان،بزودی
  • بهره مندی از گلستان های گل محمدی برای جذب گردشگر
  • معلم، کلید بهره‌برداری از گنجینه‌‌ای تمام‌نشدنی را به دانش‌آموز می‌دهد
  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • بهره مندی هزار و ۶۸۳ شهر و روستای کردستان از گاز طبیعی
  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف