Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادگاه آل خلیفه حکم نهایی انحلال جمعیت «الوفاق» و مصادره اموال متعلق به آن را به صورت نهایی صادر کرد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: هدانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت hodana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «هدانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۵۴۰۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای استفاده بلاگر شیرازی از آمبولانس اورژانس در حال پیگیری است

محمدجواد مرادیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص انتشار کلیپی در فضای مجازی که در آن از یک دستگاه آمبولانس در شیراز برای تولید محتوای سرگرم‌کننده استفاده شده بود گفت: فیلمی که در ۲۴ ساعت گذشته در فضای مجازی وایرال شده، در حقیقت مربوط به یک ماه پیش است و همکاران در حال بررسی هستند که آیا این اقدام با هماهنگی یا بدون هماهنگی صورت گرفته است.

رئیس مرکز اورژانس فارس در پاسخ به این سوال خبرنگار مهر که استفاده شخصی از اموال دولتی آن هم توسط یک بلاگر و در چنین سطحی چه با هماهنگی و چه بدون هماهنگی آیا تخلف نیست، گفت: طبق قانون هر گونه استفاده رسانه‌ای از اموال دولتی منوط به اخذ مجوز حراست، روابط عمومی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و استفاده از آمبولانس در هر رسانه‌ای نیازمند هماهنگی با مراجع مربوطه است.

وی در توضیح خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آمبولانس مرکز اورژانس در چارچوب کارکرد رسانه‌ای استفاده نشده بلکه توسط یک بلاگر و برای تبلیغات خیابانی مورد سو استفاده قرار گرفته است، گفت: به هر حال فعالیت یک بلاگر هم اگر در فضای رسمی و قانونی انجام شود در چارچوب رسانه تعریف می‌شود اما به محض محرز شدن تخلفات، موضوع در قالب استفاده غیرمناسب از اموال دولتی توسط مراجع ذیصلاح پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6097441

دیگر خبرها

  • انحلال اعتراضات دانشجویی حامی فلسطین در چندین شهر اروپایی
  • حراج لوازم خانگی اموال تملیکی در ۹ استان کشور
  • ساز و کار خرید اموال متروکه از سازمان اموال تملیکی چیست؟
  • جزییات مطالبه‌گری سرمایه‌گذاران مال باختگان شرکت طراوت نوین
  • بهبود وضعیت بنادر، گمرکات وانبارهای اموال در استان هرمزگان
  • هشدار به اتحادیه اروپا درباره مصادره دارایی‌های روسیه
  • ماجرای استفاده بلاگر شیرازی از آمبولانس اورژانس در حال پیگیری است
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی در بنادر
  • تعیین تکلیف ماشین‌آلات راهسازی و معدنی رسوبی