Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده پایگاه مقاومت خاتم الانبیا باغک جنوبی تنگستان گفت: در راستای کمک به بسیجیان نیازمند و رفاه حال آنها صندوق خیریه کوثر به همت، تلاش و حضور خود بسیجیان پایگاه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۵۴۵۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید بیش از ۸ هزار عنوان شغلی به‌عنوان مشاغل سخت و زیان‌آور

مختار احمدی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در خصوص تشریح مشاغلی که سخت و زیان‌آور است، گفت : در سال ۱۴۰۲، ۱ هزار و ۶۱۳ درخواست تطبیق مشاغل سخت و زیان‌آور به دبیرخانه تشخیص و تطبیق مشاغل سخت و زیان‌آور استان تأییدشده است.

وی افزود: این تعداد درخواست با ۸ هزار و ۷۲۲ عنوان شغلی در ۲ هزار و ۵۸۹ کارگاه و بنگاه اقتصادی استان بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه بابیان اینکه از ابتدای سال گذشته تا پایان سال، ۲ هزار و ۲۱۳ درخواست با ۹ هزار و ۳۰۷ عنوان شغلی برای ۳ هزار و ۹۶۹ کارگاه در دبیرخانه وصول‌شده است، تصریح کرد: در سال گذشته ۳۳ جلسه کمیته بدوی و ۸ جلسه تجدیدنظر با حضور مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تأمین اجتماعی استان و نمایندگان بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، کارگران و کارفرمایان برگزارشده است.

وی با تصریح اینکه تمامی درخواست‌های تطبیق مشاغل سخت و زیان‌آور قبل از پایان سال ۱۴۰۲ تعیین تکلیف شده است، ادامه داد: رسیدگی به درخواست متقاضیان سرعت گرفته و مدت‌زمان رسیدگی نسبت به گذشته کاهش‌یافته است و پرونده‌ها در کمترین زمان، موردبررسی قرار می‌گیرد.

مختاری یادآور شد: مطابق قانون، کارگران شاغل در کار‌های سخت و زیان‌آور با داشتن سابقه ۲۰ سال متوالی در پرداخت حق بیمه بدون شرط سنی و درصورتی‌که سوابق بیمه‌شده به‌صورت متناوب باشد با ۲۵ سال پرداخت حق بیمه می‌تواند بازنشسته شوند.

وی اضافه کرد: مشاغلی که به‌تناسب شغل، کارگر فشار جسمی و روحی بسیاری را متحمل می‌شود به‌عنوان مشاغل سخت و زیان‌آور تعریف‌شده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه بابیان اینکه ثبت درخواست بازنشستگی پیش از موعد در مشاغل سخت و زیان‌آور به‌صورت اینترنتی و از طریق سامانه www.sakht.mcls.gov.ir انجام می‌شود، اضافه کرد: نتیجه بررسی و رأی صادرشده از سوی درخواست‌کننده قابل‌پیگیری و رصد است.

وی گفت: دبیرخانه کمیته‌های بدوی و تجدیدنظر «بررسی و تطبیق و تشخیص مشاغل سخت و زیان‌آور» در فرایند بازنشستگی در کار‌های سخت و زیان‌آور در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قرار دارد و بر اساس گزارش اولیه بازرسان کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و کارشناس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصمیم‌گیری نموده و نتیجه برای اجرا به سازمان تأمین اجتماعی ارسال می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • انتقال مردی ۲۵ ساله از قایق صیادی به آمبولانس اورژانس
  • فعالیت پایگاه‌های جذب حامی ایتام در شب‌های مبارک قدر
  • تایید بیش از ۸ هزار عنوان شغلی به‌عنوان مشاغل سخت و زیان‌آور
  • کلات مند اثری حیرت‌انگیز در دل کوه‌های دشتی مقصد گردشگران استان بوشهر
  • زنجان نیازمند احداث پایگاه‌های امداد و نجات بیشتری است
  • فضای تعامل و همدلی در شهرستان دشتی تقویت می‌شود
  • مراکز درمانی فارس نیازمند ذخایر خونی است
  • بسیجیان وطن همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند
  • راه اندازی هشت پایگاه اعتکاف علمی ویژه دانش آموزان در شهرستان سبزوار
  • راه اندازی ۴ پایگاه امداد و نجات هلال احمر در گرمسار