Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «»
2024-05-06@10:48:32 GMT

گرت بیل تکنیک فوتبالی خود را در ورزش گلف‌ نشان داد+عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۵ | کد خبر: ۷۵۶۳۰۱۹

دولت بهار: ستاره ولزی تیم فوتبال رئال مادرید تکنیک بالای فوتبالی خود را در ورزش گلف به نمایش گذاشت..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۵۶۳۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیگار کشیدن چگونه به قلب آسیب وارد می‌کند؟

نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که مواد شیمیایی موجود در دود سیگار به پوشش رگ‌های خونی آسیب وارد می‌کند و خطر ابتلا به تصلب شرایین را افزایش می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، سیگار کشیدن نه تنها برای ریه‌ها مضر است، بلکه سلامت قلب را نیز به خطر می‌اندازد؛ انجمن قلب آمریکا اعلام کرده است که سیگار عامل اصلی بیماری‌های قلبی عروقی از جمله حملات قلبی و سکته است، سازمان جهانی بهداشت نیز عنوان کرده است که سالانه بیش از هشت میلیون نفر به دلیل مصرف دخانیات جان خود را از دست می‌دهند، در ادامه به بررسی تأثیرات منفی سیگار کشیدن بر سلامت قلب می‌پردازیم:

افزایش خطر بیماری قلبی

نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که احتمال ابتلاء به بیماری قلبی در میان افراد سیگاری دو تا چهار برابر بیشتر از افراد غیرسیگاری است، زیرا سیگار کشیدن باعث تجمع پلاک‌ها در شریان‌ها، تنگ شدن آن‌ها و محدود شدن جریان خون به قلب می‌‏شود.

افزایش فشار خون

یکی از اثرات مضر سیگار کشیدن افزایش فشار خون است، مواد شیمیایی موجود در دود سیگار به دیواره رگ‌ها آسیب وارد می‌کند، آن‌ها را باریک‌تر می‌کند، این اتفاق باعث افزایش فشار خون می‏‌شود و فشار اضافی به قلب وارد می‌کند؛ متخصصان معتقدند که حتی قرار گرفتن در معرض دود سیگار نیز می‌تواند فشار خون را به میزان قابل‌توجهی افزایش دهد.

کاهش سطح اکسیژن خون

مونوکسید کربن موجود در دود سیگار به هموگلوبین خون متصل می‏‌شود و توانایی آن برای حمل اکسیژن را کاهش می‌دهد، بنابراین اکسیژن کمتری به بافت‌ها و اندام‌های بدن از جمله قلب می‌رسد، این اتفاق با گذشت زمان باعث بروز آسیب به عضله قلب و افزایش خطر حمله قلبی می‌شود؛ نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد سطح اکسیژن خون افراد سیگاری در مقایسه با افراد غیرسیگاری بسیار کمتر است.

افزایش خطر لخته شدن خون

سیگار کشیدن خطر لخته شدن خون را افزایش می‌دهد، جریان خون به قلب را مسدود می‌کند و احتمال بروز حمله قلبی را بیشتر می‌کند؛ مواد شیمیایی موجود در دود سیگار می‌تواند باعث چسبندگی خون و لخته شدن خون شود؛ نتایج مطالعات انجام شده نشان می‌دهد که افراد سیگاری بیشتر از دیگر افراد در معرض خطر ایجاد لخته خون در رگ‌های خونی هستند.

آسیب به رگ‌های خونی

مواد شیمیایی موجود در دود سیگار می‌تواند به پوشش رگ‌های خونی آسیب وارد کند و آن‌ها را مستعد ابتلاء به تصلب شرایین و دیگر بیماری‌های قلبی عروقی کند، نتایج مطالعات منتشر شده نشان می‌دهد که سیگار کشیدن یکی از دلایل اصلی بروز اختلال عملکرد اندوتلیال است.

کد خبر 750964

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب: آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد، راه را نشان خواهد داد
  • ادامه واکنش‌ها به یک گزارش بی نامه و نشان از BBC + فیلم
  • سیگار کشیدن چگونه به قلب آسیب وارد می‌کند؟
  • جان تری و توصیف شخصیت های فوتبالی در قالب کلمات کوتاه / زیرنویس فارسی
  • (ویدئو) خدا می‌داند آن چیز‌هایی که در رزمایش‌ها نشان می‌دهیم چیز‌هایی نیست که در زمان جنگ به میدان می‌آوریم
  • چند تکنیک برای درمان سنگ صفرا؛ بهترین نوشیدنی برای سنگ کیسه صفرا چیست؟
  • تغییر نشان فدراسیون بوکس پس از ۳۵ سال
  • این تصاویر رییس جمهورها را به گونه‌ای که تا به حال ندیده‌اید نشان می‌دهد!
  • ویدیو/ مغز انسان بزرگ‌تر می‌شود!
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد