Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام در دیدار با رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی بر شتاب بخشی و تسهیل در تصویب منطقه آزاد تجاری مهران و سایر مناطق.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۵۶۸۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل زیرساخت های گمرک مهران در دستورکار

                                                          به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام‌نیا در بازدید از محوطه تجاری گمرگ مهران اظهار داشت: باید تحولی را در بحث نظافت و رعایت مسائل بهداشتی، لاین بندی و روشنایی محوطه تجاری گمرگ داشته باشیم که این تحول رضایت رانندگان و ترخیص‌کاران در گمرک را به دنبال دارد.   وی در ادامه با تاکید بر نظم و انضباط در صدور مانیفست و دیگر امورات، افزود: کل مساحت گمرک مهران ۱۵ هکتار است که ۱۱ هکتار آن عملیاتی است و ۴ هکتار به ابنیه و مستحدثات اختصاص یافته است.   استاندار ایلام همچنین مطرح کرد: باید از سیم‌کارت فروشی و مسافرفروشی جلوگیری شود.

دیگر خبرها

  • تکمیل زیرساخت های گمرک مهران در دستورکار
  • پل کیلومتر ۵۶ مسیر ایلام - مهران تا خرداد ماه تکمیل می شود
  • رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: برخی خانواده‌ ها، به دلیل نداشتن درآمد کافی برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
  • مطالعات طرح جامع منطقه آزاد تجاری مهران به پایان رسید
  • رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس: برخی خانواده‌ها، به دلیل نداشتن درآمد کافی برای دریافت خدمات سلامت مراجعه نمی‌کنند
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • رییس مرکز پژوهش های مجلس: واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک ها، خلاف قانون و منویات رهبری است
  • رئیس مرکز پژوهش های مجلس: واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک ها خلاف قانون است
  • رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه انتخاب شد
  • برای پُررنگ شدن مشارکت‌ مردم و داده‌محوری در شهرداری تلاش می‌کنیم