Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج - ایرنا - معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج گفت که بر اساس خروجی برنامه ها تلاش می کنیم کلنگ گازرسانی به روستاهای چالوس و بخش آسارا تا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۵۸۰۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۲۱ هزار مصدوم و مجروح در حوادث جاده‌ای امسال

مدیرعامل جمعیت ایمنی راه‌ها گفت: طبق آمار‌ها سهم خطای انسانی در بروز تصادفات جاده‌ای در مقایسه با سایر بخش‌ها بیشتر بوده و ۲۱ هزار مصدوم و مجروح در نوروز امسال ثبت شده است.

ناصر رزاق‌منش مدیرعامل جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ها با بیان اینکه  رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان در سفرها و آمد و شدها  یک اصل بدیهی  است گفت:  با توجه به مسئولیت اجتماعی‌، گسترش و توسعه فرهنگ صحیح ترافیک در جامعه رسالت و ماموریتی مهم و کلیدی بر عهده دست‌اندرکاران فرهنگی‌، نهادهای ایمنی و حمل و نقل است.

وی با بیان اینکه  ثبت آمار صعودی در سوانح ترافیکی جان باختگان‌، مصدومان و معلولان در طی دو سال گذشته و تعداد سوانح رانندگی در نوروز امسال افزایشی بوده است گفت: همچنین گزارش‌های روند افزایشی پرداخت خسارت‌های ناشی از حوادث رانندگی در سال  ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱، نرخ رو به رشد صدور برگ جرایم تخلفات رانندگی و غیره بیانگر خطر و تهدیدی برای سلامت جامعه و شهروندان است.

وی با بیان اینکه  کاهش آمار‌ حوادث ترافیکی نیاز به یک اقدام اساسی و جدی ‌ از سوی شورای عالی حمل و نقل و ایمنی کشور‌ به ریاست رئیس قوه مجریه به طور مستمر و منظم با حضور مسئولان ارشد دستگاه‌های مرتبط تشکیل و تصمیمات کاربردی دارد گفت:  برگزاری  این شورای عالی حمل و نقل  ایمنی  می‌تواند در دست‌یابی به اهداف کاهش آسیب‌های انسانی – اجتماعی و اقتصادی نقش آفرین باشد.

وی افزود: در نوروز  امسال  همچون سال‌های گذشته بیشترین سهم وقوع بروز حوادث رانندگی جاده‌ای بر عهده عامل انسانی قرار گرفت‌، بالغ بر ۸۱۳ نفر جان باخته تنها در دوره کوتاه سفرهای نوروزی که قطعاً با توجه به شرایط حاکم از میان بیش از ۲۱ هزار نفر مصدوم و مجروح به این تعداد کشته شده، افزوده خواهد شد‌، جای‌ نگرانی شدید دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • کاهش آمار تصادف امسال در محورهای ارتباطی شهرستان مهاباد
  • تردد روان و عادی در جاده چالوس
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس
  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت ها در جاده چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک نیمه سنگین در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • تخصیص ۵هزار میلیارد تومان به مدرسه‌سازی از محل مولدسازی
  • بازدید فرماندار ورامین از مراحل پایانی جاده روستایی احمد آباد، علی آباد و باغ خواص
  • تسریع در گازرسانی به مناطق بالادست بخش بندپی شرقی بابل
  • ۲۱ هزار مصدوم در حوادث جاده‌ای امسال
  • ثبت ۲۱ هزار مصدوم و مجروح در حوادث جاده‌ای امسال