Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - معاون اول قوه قضائیه گفت: امروز دفاع از حقوق بشر به عنوان ابزاری برای نظام سلطه به ویژه کشورهای استعمارگر غربی شده و از آن استفاده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۵۸۰۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا حلقه‌ی اتصال حرکات اساسی نظام هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرهاد زیویار سی ام فروردین ماه در مراسم گرامیداشت عملیات کربلای ۱۰ و سالروز شهادت سردار سید محمد حجازی با تشریح چگونگی پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط رژیم شاهنشاهی، مقابله با نظام سلطه‌ی جهانی و مسئله‌ی قدس و فلسطین به عنوان سه رویکرد و جریان اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: شهدا با رشادت و ایثارگری خود در این سه موضوع اساسی حلقه‌ی واصله‌ی آنها هستند.

وی ادامه داد: خنثی کردن بسیاری از تهدیدات، مقاومت در برابر تحریم‌های مختلف و حضور در جنگ تحمیلی از دیگر دستاوردهای بزرگ و نتایج رشادت شهدا است.

استاندار تصریح کرد: حضور شهدا در عملیات‌های غرورآفرین از جمله کربلای ۱۰ که با پیشروی ۲۵۰ کیلومتری رزمندگان ما در دل کشور عراق همراه بود، در نهایت چنان رقم خورد که دیگر کسی نتواند چشم طمع بر مرز‌های ما داشته باشد.

فرهاد زیویار اظهارداشت: موضوعات اساسی انقلاب اسلامی را می‌توان در بیانات امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۲ مشاهده کرد که شامل مبارزه با رژیم طاغوت، نظام سلطه و مسئله‌ی قدس است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به تشریح مسئله‌ی فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه پرداخت و ادامه داد: مسئله‌ی قدس و غزه یک موضوع مهم نه تنها برای ما بلکه برای همه مسلمانان و به تعبیر امام خمینی (ره) تمامی موحدین جهان است.

استاندار افزود: تا زمانی که هستیم نسبت به این موضوع مکلف بوده و تا نابودی رژیم غاصب صهیونیستی خواهیم جنگید.

وی به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص مسئله‌ی فلسطین و ضروت مبارزه با رژیم اشغالگر قدس اشاره کرد و ادامه داد: این رژیم کودک کش به پشتوانه‌ی نظام سلطه تمامی چارچوب‌های اخلاقی و بشری را زیر پا گذاشته و تمامی حوزه‌ها از جمله سیاسی و اقتصادی را به فساد کشانده است.

دیگر خبرها

  • نشست امیرعبداللهیان با سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی در سازمان ملل
  • اردوغان: کشورهای غربیِ مخالف حمله ایران باید به اسرائیل بگویند: بس کن!
  • کشورهای غربیِ مخالف حمله ایران باید به اسرائیل بگویند: بس کن!
  • صدور سه میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا از آذربایجان‌غربی
  • شهدا حلقه‌ی اتصال حرکات اساسی نظام هستند
  • کهنه سربازان دفاع مقدس: ۱۶۰۰ میلیارد دلار غرامت جنگ را از عراق طلب داریم
  • تجربه ها ؛ ابزار تحقق شعار سال
  • کهنه سربازان دفاع مقدس: 1600 میلیارد دلار غرامت جنگ را از عراق طلب داریم
  • عملیات وعده صادق ضربه کاری به رژیم صهیونیستی زد
  • افزایش مناسبات منطقه‌ای از سیاست‌های مهم دولت سیزدهم است