Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@23:26:19 GMT

بنیاد برکت/طرح مشارکتی مدرسه روستای قاسم آباد

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۵ | کد خبر: ۷۵۹۳۹۲۳

ایرنا - مدرسه روستای قاسم آباد در شهرستان بسطام استان سمنان از طرح های مدرسه سازی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق محروم و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۵۹۳۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری دیده نشده از شهید زاهدی در کنار حاج قاسم و شهید کاظمی

شهید محمدرضا زاهدی از فرماندهان سپاه بود که سال‌ها در محور مقاومت به جهاد پرداخت و گام‌های موثری در این زمینه برداشت. شهید زاهدی سرانجام روز ۱۳ فروردین سال جاری در کنسولگری ایران در سوریه توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسید. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، شهید محمدرضا زاهدی از فرماندهان سپاه بود که سال‌ها در محور مقاومت به جهاد پرداخت و گام های موثری در این زمینه برداشت. شهید زاهدی سرانجام روز 13 فروردین سال جاری در کنسولگری ایران در سوریه توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسید و پیکرش در جوار همرزمان قدیمی خود، شهیدان خرازی و کاظمی در اصفهان به خاک سپرده شد. 

شهیدان زاهدی و احمد کاظمی و حاج قاسم سلیمانی در کنار هم در جمع تعدادی از فرماندهان در حال اقامه نماز به امامت رهبر انقلاب

شهید زاهدی خاطره‌ای روایت می‌کند از توصیه‌ای که رهبر انقلاب در یک جلسه به فرماندهان سپاه داشتند: برای جلسه‌ای با جمعی از فرماندهان خدمت رهبر انقلاب رسیدیم.

 ایشان بعد از اقامه نماز رو به جمعیت برگشتند و در خلال صحبتهایشان کلامی به این مضمون فرمودند: «بروید زبان عربی را یاد بگیرید. فهم شما از دین و معارف دینی عمیق می‌شود‌.» بنده آن روز آرزو کردم زبان عربی را یاد بگیرم، اما شرایط فراهم نشد تا دور اولی که به لبنان رفتم.

چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟

روزهای اول مترجم داشتم، اما پس از چند روزی تصمیم گرفتم خودم عربی را یاد بگیرم. با هر سختی‌ای که داشت مترجم رو کنار گذاشتم و صبح و شب وقتم رو اختصاص دادم به عربی حرف زدن. چهار ماه تلاش شبانه روزی بالأخره جواب داد و توانستم عربی حرف بزنم و بفهمم.

و بعد از مدتی یاد اون فرمایش رهبر انقلاب افتادم و دیدم چقدر فهمم از ادعیه و قرآن عمیق تر شده است...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برپایی میز خدمت مسوولان کردستان در روستای نجف‌آباد
  • ۴۰۰ میلیارد تومان برای ساماندهی پایانه برکت مهران هزینه شد
  • مشکل آب روستای ریکای مهران مرتفع شد
  • تصویری دیده نشده از شهید زاهدی در کنار حاج قاسم و شهید کاظمی
  • داوران بازی تیم ملی فوتبال معرفی شدند
  • داور گمنام عمانی، بازی ایران را سوت می‌زند
  • اعلام اسامی داوران بازی هنگ‌کنگ - ایران
  • مراسمی در تجلیل از معلمی شهید
  • این تصاویر پربازدید شد؛ اقدام معلم فداکار در سیل+ ویدئو
  • روستای عشق آباد ری