Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «»
2024-05-01@23:38:40 GMT

پیام تقدیر و تشكرمدیر كل آموزش و پرورش شهر تهران

تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۵ | کد خبر: ۷۶۰۷۸۴۳

از سوی چهاربند پیام تقدیر و تشكری خطاب به فرهنگیان شهرتهران صادرشد. . . ..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۶۰۷۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی به تلاش گران عرصه تعلیم و تربیت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، سید امیر شوشتری در پیام خود آورده است: یکبار دیگر با فرا رسیدن اردیبهشت و معطر شدن هوا، شکوه و زیبایی گل‌های تماشایی عرصه تعلیم و تربیت که سال‌های ارزشمند عمر خود را صرف مبارزه با جهل و نادانی می‌کنند بیش از پیش جلوه گر می‌شود.

۱۲ اردیبهشت روز گرامیداشت کیمیاگرانی است که تمام وجود خود را صرف پرورش گل‌های سرسبد فردای ایران اسلامی کرده، در این مسیر بی ادعا و بی وقفه کوشیده اند و با روشن بینی و بصیرت برخواسته از آرمان‌های انقلاب، آینده‌ی این نظام مقدس را طرح ریزی می‌کنند.

وی در ادامه پیام خود نوشته است: روز معلم که همزمان است با سالروز شهادت استاد مطهری، روز پاسداشت همه خوبی‌هاست و هفته نکوداشت جایگاه بلند معلم، جایگاهی که همه مردم جامعه بالندگی و پرورش خود را مرهون تلاش‌ها و دلسوزی او می بیند؛ بهانه‌ای است تا بیاموزیم نیکی‌های بی دریغ و بی چشم داشت را. این بهانه را ارج نهاده، کوشش‌های بی شمار شما معلمان و فرهیختگان گرامی را در راه آموختن و پرورش فرزندان سرزمینمان سپـــــاس میگزاریم و در سالی که  جهش تولید با مشارکت مردم  نامیده شده، امید است با عزم و همتی همگانی و مشارکت گسترده در پیشبرد اهداف نظام مقدس تعلیم و تربیت ایران اسلامی گام برداریم.

شوشتری در پایان پیام خود آورده است: اینجانب روز معلم را به حضور تمامی معلمان و مربیان گرامی، اساتید راه دانایی، مدیران توانمند وزارت آموزش و پرورش و تمامی کسانی که در گذشته یا امروز قدمی در مسیر تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم برداشته اند تبریک عرض نموده و تلاش‌های بی وقفه مدافعان عرصه علم، دانایی و عمل را گرامی داشته و برای جامعه گرانقدر آموزش و پرورش، سلامتی، پویایی و پیروزی‌های روز افزون را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

دیگر خبرها

  • تبریک مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی به تلاش گران عرصه تعلیم و تربیت
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک استاندار آذربایجان‌غربی بمناسبت روز معلم
  • تقدیر از معلمان نمونه و بازنشسته
  • درخواست نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش برای رسیدگی به امکانات و مزایا
  • تقدیر از معلمان به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • ۴۰ نفر از فرهنگیان کردستانی به دیدار مقام معظم رهبری اعزام شدند
  • ۳۰ معلم نمونه استان سمنان تقدیر می‌شوند
  • تقدیر از ۲۷۸۰ معلم شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است