Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-05-08@23:45:11 GMT

تاثیرات منفی گرمازدگی

تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۵ | کد خبر: ۷۶۱۶۰۹۸

بخش دیگر رسانه‌های پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک: در این فصل با دماهای مختلف هوا مواجه می شویم می خواهیم تاثیرات مضر بالارفتن دمای هوا را بدانیم....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۶۱۶۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روناک نون خ : یک جمله عجیب درباره ظاهرم دلم را شکست ... | در این مواقع چه واکنشی باید داشته باشیم؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خراسان، بعضی از ما به‌خصوص در چهره‌مان، ایرادهایی داریم. مثلا بینی‌مان بزرگ است، موهای سرمان ریخته یا .... ممکن است فردی در اطرافیان‌مان پیدا شود که با این مسئله شوخی نابه‌جا کند یا حتی به ما بگوید که «چقدر زشتی». «صهبا شرافتی» بازیگر نقش روناک در سریال «نون خ» در مصاحبه جدیدش، بحث متفاوت و تلخی را باز کرد که بسیار در فضای‌مجازی دیده شد. او گفت: «با شنیدن آن جمله عجیب درباره ظاهرم از طرف یک دوست، خیلی دلم شکست. دوستم گفت که من خیلی زشتم». اما در این مواقع که دیگران درباره ظاهرمان نظر نامناسبی می‌دهند، باید چه واکنشی داشته باشیم؟

مدام با خودم می‌گفتم نکند من خیلی زشتم!

«صهبا شرافتی» در یک ویدئوی پربازدید در شبکه‌های اجتماعی گفته: «اوایل خیلی اذیت می‌شدم که درباره ظاهرم، دایرکت‌های بدی دریافت می‌کردم. این باعث می‌شد که خیلی ناراحت شوم. خیلی با خودم فکر منفی می‌کردم که نکند آن آدم راست می‌گوید، نکند من خیلی زشتم. نکند اگر این کار را بکنم بهتر می‌شوم و خیلی نکنم‌های دیگر در ذهنم بود. یک بار من این را از یک آدم خیلی نزدیک هم شنیدم و این بود که خیلی مرا اذیت می‌کرد و خیلی دلم شکست...، اما بعد از مدتی گفتم من همینم که هستم و ظاهرم همین است دیگر...»

چه واکنشی نشان دهیم؟

اگر کسی به چهره ما انتقاد کرد یا به ما گفت زشت هستیم، چه واکنشی نشان دهیم و چه کار کنیم که به هم نریزیم و ناراحت و افسرده نشویم؟

۱- ویژگی‌های متفاوت‌مان را در وجودمان پیدا کنیم

اولین نکته که درباره روناک مورد توجه است، این است که به خوبی توانسته بر ویژگی‌های چهره‌اش مسلط شود و از متفاوت‌بودن چهره و ظاهر به اصطلاح خشن و مردانه‌اش به نفع بازیگری‌اش استفاده کند. او نقش یک دختر را متفاوت از سایر بازیگران زن بازی می‌کند، به شکلی که حتی در دنیای واقعی هم چنین دختری با چنین ویژگی‌هایی می‌تواند محبوب باشد و مورد توجه قرار گیرد. پس اولین نکته این که اگر ظاهری متفاوت با دیگران داریم، سعی کنیم ویژگی‌های متفاوت خودمان را در وجودمان پیدا و شخصیت قوی در خود ایجاد کنیم تا ظاهرمان باعث ناراحتی‌مان نشود بلکه از متفاوت بودن به عنوان ابزاری برای نشان‌دادن شخصیت متفاوت‌مان استفاده کنیم.

۲- ویژگی‌های‌منفی را با مداد و مثبت‌تان را با خودکار فهرست کنید

نکته دوم هم این که اگر از شنیدن انتقادهایی که دیگران به ظاهرمان می‌کنند مانند این که «تو بینی بزرگی داری» یا «چشمان یا صورتت درشت است و زشتی» ناراحت می‌شویم، بهتر است قبل از شنیدن چنین جملاتی از دیگران سعی کنیم با رنج این متفاوت بودن روبه‌رو شویم و کنار بیاییم و آن را بپذیریم. یک تمرین مناسب برای این پذیرش این است که روی یک تکه کاغذ با مداد بنویسیم: «من بینی بزرگی دارم در عوض ...»، «من صورت درشتی دارم در عوض ...» و تمام ویژگی‌هایی را که به‌خاطرش احساس ضعف می‌کنیم، یادداشت کنیم. بعد از آن با خودکار ادامه ولی‌ها را بنویسیم و به ویژگی‌های مثبت خود اشاره کنیم. مثلا «من بینی بزرگی دارم در عوض می‌توانم زیبا و تاثیرگذار صحبت کنم یا در عوض می‌توانم با صحبت‌های شیرینم دیگران را بخندانم». سعی کنید حداقل ۱۰ تا از ویژگی‌های منفی و مثبت‌تان را یادداشت کنید و بعد از این که چند بار این جملات را خواندید، جملاتی را که با مداد نوشته‌اید، پاک کنید و فقط جملات خودکاری را نگه دارید. به این شکل تاثیر و بار منفی جملات کم می‌شود و از شنیدن چنین جملاتی کمتر به هم می‌ریزید.

۳- انتقاد از ظاهرتان را جدی نگیرید

نکته سوم این که گاهی اوقات این انتقادات صحیح نیست و شخص مقابل از روی حسادت و برای ضربه زدن به شما و تنها برای این که به ویژگی‌ها و توانایی‌های مثبت شما حسادت می‌کند، شروع به انتقاد و توهین به ظاهر شما می‌کند. شما بهتر است به جای توجه به ظاهر کلمات گفته شده به باطن ضعیف و بیمار شخص مقابل توجه کنید و به جای ناراحت شدن از این جملات به او یاد آور شوید که هیچ انسانی کامل و بی‌نقص نیست و من تمام ویژگی‌های منفی و ایرادهایم را می‌دانم، اما درتلاش برای رشد و کامل شدن و بهتر شدن ویژگی‌هایی در خودم هستم که می‌توانم تغییرش دهم نه چیزهایی که به وجود آمدن و تغییرش دست من نیست، اما ممنون از این که یادآوری کردی.

کد خبر 850518 برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • روناک نون خ : یک جمله عجیب درباره ظاهرم دلم را شکست ... | در این مواقع چه واکنشی باید داشته باشیم؟
  • گزارش روزانه بورس ۱۹ اردیبهشت؛ افت ۷۶۴۹ واحدی شاخص کل
  • تاثیر منفی صدای ترافیک بر سلامتی بدن
  • گواهینامه رانندگی با چند نمره منفی ضبط و باطل می‌شود؟
  • با مشکلات ناشی از افکار منفی آشنا شوید
  • بدون برد در نقش جهان؛ آمار منفی سال 1403 برای سپاهان!
  • پارسا پیروزفر و اخاذی از زنان ثروتمند ؛ سکانسی که پربازدید شد | ببینید
  • دو روی سکه معلم بلاگری/کاهش هوش هیجانی دانش آموزان با تولید محتوا از آن‌ها
  • اثرات منفی استرس روی چهره و ظاهر افراد