Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار فارس لزوم اجرای برنامه‌های علمی و پژوهشی برای شناخت بیشتر خاندان عصمت و طهارت تأکید کرد و گفت: در این دهه تلاش کنیم تا از بحث‌هايي كه شايد به.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۶۲۸۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورالعمل اجرای اعطای پایه‌های استحقاقی اعضای هیات علمی

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سلیمانی قائم مقام وزیر علوم و رییس مرکز هیات امنا و هیات های ممیزه در نامه ای به روسای دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی و پژوهشی آورده است: به استناد بند (ب) ماده (۱۰) قانون برنامه ششم توسعه و بند (ب) ماده (۲) قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور و با توجه به نامه رییس مرکز حقوقی لوایح و امور مجلس وزارت متبوع به استحضار می رساند، لازم است موضوع اعطای پایه های استحقاقی اعضای هیات علمی مشمول بند (ب) ماده (۱۰) قانون صدر الاشاره به شیوه زیر اجرایی شده و در این موضوع همه افراد ذی حق مورد ملاحظه و دقت نظر قرار گیرند.

عضو هیات علمی مشمول این بند و همچنین بند (ز) ماده (۴۴) قانون برنامه پنجم توسعه به شرط دارا بودن سوابق قبل از استخدام با حداقل مدرک کارشناسی و یکی از شرایط ذیل مستحق دریافت یک پایه به ازای هر سال خدمت بوده و رییس دانشگاه مکلف به اجرای آن است.

1- سابقه خدمت تمام وقت در بخش های آموزشی پژوهشی وزارتخانه های علوم تحقیقات و فناوری، بهداشت درمان و آموزش پزشکی، آموزش و پرورش، دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی و پژوهشی و حوزه آموزش و پژوهش سایر دستگاه های اجرایی.

۲-سابقه خدمت به عنوان مقامات مندرج در ماده (۷۹) آیین نامه ی استخدامی اعضای هیات علمی.

ارائه گواهی معتبر درباره سوابق خدمت مرتبط از دستگاه های ذی ربط الزامی است.

دانشگاه ها مکلف هستند از زمان ابلاغ این بخشنامه نسبت به بررسی و تعیین تکلیف همه اعضای هیات علمی مشمول اقدام لازم را انجام دهند.

کد خبر 6099007

دیگر خبرها

  • هیئت علمی و پژوهشی ارتش به قطب جنوب اعزام می‌شود
  • اعزام هیئت علمی ـ پژوهشی نیروی دریایی ارتش به قطب جنوب
  • «توسعه خواندنی است» در راه نمایشگاه کتاب
  • «توسعه خواندی است» در راه نمایشگاه کتاب
  • دستورالعمل اجرای اعطای پایه‌های استحقاقی اعضای هیات علمی
  • سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران نقشی بزرگی در گسترش و رشد علمی ایران ایفا کرده است
  • برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان
  • بررسی راه‌های گسترش همکاری دانشگاه شریف با دانشگاه‌های عراق
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد کرمانشاه با شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب