Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقایی با اشاره به کاهش 8 درصدی پرونده‎های کیفری استان گیلان در سال 94 گفت: ایراد ضرب و جرح عمدی، سرقت، توهین، فروش مواد مخدر و تهدید از نظر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۶۵۲۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در گیلان

محمد دادرس در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین الگوهای هواشناسی در گیلان اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی نسبتاً پایدار در منطقه است.

وی با اشاره به نفوذ سامانه ناپایدار، ابرناکی و مه آلود شدن هوا برای امروز افزود: کاهش نسبی دما، وزش باد و در بعضی ساعات رگبار، رعد و برق و احتمال تگرگ تا فردا پیش بینی می‌شود.

دادرس به کاهش ۳ تا ۵ درجه‌ای دمای هوا تا فردا اشاره کرد و گفت: این سامانه از بعد از ظهر و عصر شنبه تضعیف شده ضمن کاهش ابر و افزایش دما، رگبار و رعد و برق پراکنده تا دوشنبه دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در استان خبر داد و گفت: انجام مدیریت ورودی و خروجی آب خزانه توسط شالیکاران و تمهیدات لازم در بخش کشاورزی اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه بالا آمدن آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها و جاری شدن سیلاب موقتی طی این مدت دور از انتظار نیست، تصریح کرد: مردم و مسافران از برپایی و استقرار در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

کد خبر 6095450

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای آتش سوزی بازارچه امامزاده ابراهیم شفت
  • پرونده قضایی برای حریق بازارچه امامزاده ابراهیم شفت گیلان
  • پرونده قضایی برای حریق بازارچه امامزاده ابراهیم شفت گیلان تشکیل شد
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان
  • صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در گیلان
  • کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرائم و برخورد قاطع با سرقت
  • قیمت طلا و سکه امروز 12 اردیبهشت 1403
  • صدور کیفرخواست برای‌ متهم قتل پزشک ماهشهری
  • پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی پل سفیدرود
  • کاهش یک درصدی بهای نفت در بازار جهانی