Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دهوند»
2024-03-28@18:03:28 GMT

استخدام حسابدار خانم در شرکت بهار صنعت پارمیس

تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۵ | کد خبر: ۷۶۵۹۶۲۶

شرکت بهار صنعت پارمیس به حسابدار خانم نیازمند است ( شهرک صنعتی جی ) ارسال رزومه 35720272 parmissanat@ymail.com اطلاعات تماس آگهی تلفن تماس: 36640690 اطلاعات تماس آگهی تلفن تماس: 3664xxxx(نمایش.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دهوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت dehvand.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دهوند» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۶۵۹۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۵۱۶ هزار متر حفاری اکتشافی در کشور

موثقی نیا با اشاره به فناوری‌های جدید در زنجیره آلومینیوم گفت: افتتاح  مرحله  نخست واحد فیلتراسیون گِل قرمز شرکت آلومینای ایران (جاجرم)، دستاورد دیگر فناوری در زنجیره آلومینیوم به شمار می‌آید. در این طرح ۶۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است.

موثقی نیا افزود: در زنجیره مس نیز استخراج پیش باطله برداری از معدن سریدون در سرچشمه شهرستان رفسنجان شروع شد.

او افزود: این معدن با ذخیره یک میلیارد تنی ماده معدنی مس، ۱۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری خواهد داشت و برای بیش از ۴۰۰ نفر اشتغال ایجاد می‌کند. مدت بهره برداری از معدن سریدون ۲۵ سال خواهد بود. همچنین "جانجا"؛ معدن جدیدی که در جنوب شرقی ایران و در استان سیستان و بلوچستان واقع شده است در سال‌های آتی، گرمابخش توسعه صنعت مس خواهد شد. این معدن اکنون مراحل اولیه معدنکاری را پشت سر می‌گذارد و سبب ساز توسعه و تحول در منطقه می‌شود.

رئیس هیئت عامل ایمیدرو  گفت: در این حوزه شرکت توسعه زنجیره مس در آستانه رونمایی قرار دارد. این شرکت قرار است نقش آفرینی برجسته‌ای در بخش‌های بالادستی و پائین دستی صنعت مس داشته باشد. موضوع فوق با توجه به مصرف روزافزون فلز سرخ و اهمیت آن در صنایع پیشرفته و هوشمند، اهمیت دوچندانی می‌یابد.

موثقی نیا به عملکرد بخش اکتشاف نیز اشاره کرد و  افزود: از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه بیش از ۵۱۶ هزار متر حفاری اکتشافی صورت گرفته که این رقم ۱۳ درصد بیش از برنامه پیش بینی شده بوده است.

وی ادامه داد: در بخش حفاری اکتشافات نیز با هدف رفع کمبود نیروی ماهر در این حوزه، برگزاری نخستین دوره آموزش رایگان حفاری مغزه گیری اکتشافی برای توسعه معدن زغالسنگ کوهبنان (استان کرمان)، از دیگر فعالیت‌ها و اقدامات این سازمان به شمار می‌آید.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • راه‌ اندازی سوت‌ زنی سایبری بازار سرمایه در سال جدید
  • راه‌اندازی سوت‌زنی سایبری بازار سرمایه در سال ۱۴۰۳
  • ایمیل جنجالی زاکربرگ به کارمندان گوگل!
  • چگونه از کدال استفاده کنیم؟ | راهنمای کاربردی سامانه کدال
  • بیش از ۵۱۶ هزار متر حفاری اکتشافی در کشور
  • راه اندازی سامانه پایش حاکمیت شرکتی در توانیر
  • این رزومه باعث استخدام یک برنامه‌نویس با حقوق سالانه 300 هزار دلاری در گوگل شد
  • انگلیس کاردار چین را فراخواند
  • چین به هک اطلاعات مقامات آمریکا و انگلیس متهم شد
  • سفر‌های نوروزی مردم در اولین بهار پس از انقلاب (+عکس)