Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور عشایر آذربایجان‌شرقی از اختصاص 42 میلیارد ریال تسهیلات به عشایر استان با سود چهار درصد خبر داد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۶۶۳۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۱ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به طرح‌های ملی جوانان در استان اردبیل

محمد علی پهناور گفت: در ستاد ساماندهی امور جوانان ۵۳ جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در استان و شهرستانهای تابعه، و در برگزاری جلسات کمیته‌های تخصصی هم ۴۲ مورد کمیته تخصصی در موضوعات مختلف برگزار شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در خصوص عملکرد بخش توسعه طرح‌های ملی جوانان افزود: در طرح‌های "صندوق اشتغال‌زایی امید"، دستورالعمل اعطای تسهیلات اشتغالزایی ابلاغ و تعداد ۳۵ طرح جمع آوری شد که از این تعداد ۱۸ طرح در سامانه کارآفرینی ثبت و ۳۱ میلیارد تسهیلات به متقاضیان ۱۸ تا ۳۵ سال توسط صندوق کارآفرینی امید پرداخت شد.

او تصریح کرد: در راستای اجرای طرح "سرباز مهارت"، دستورالعمل مربوطه ارسال و در ۲ پادگان آموزشی شهید بیگلری مشکین‌شهر و شهید مدنی اصلاندوز، مورد آموزش قرار گرفته‌اند که تاکنون تعداد ۹۸۹۲ نفر سرباز وظیفه در پادگان‌های مذکور آموزش دیده‌اند.

پهناور تصریح کرد: در اجرای "برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت" در سال ۱۴۰۲، تعداد ۱۲۰ برنامه غنی‌سازی اوقات فراغت از جمله نشست با مسؤولان استانی، اجرای برنامه‌ها و طرح‌ها در حوزه اشتغالزایی، پاتوق فرهنگی و مسابقات کتابخوانی برگزار شد و در اجرای طرح "اردوی راهیان پیشرفت"، طی دستورالعمل ارسالی از سوی وزارت مربوطه، سمن مجری برای اجرای برنامه مورد نظر انتخاب و مقرر شده این برنامه عملیاتی شود.

او در خصوص بخش حوزه مشارکت‌های اجتماعی بیان کرد: ۳۲ سمن در استان فعال است که در برگزاری کارگاه‌های دانش‌افزایی و ارتقاء مهارت ویژه سمن‌های جوانان، ۲۵ کارگاه در استان برگزار شد و ۱۰ طرح سمن‌ها در طول سال به مرحله اجرا رسید که مبلغ ۵ میلیارد ریال از این طرح‌ها حمایت شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با تاکید بر اینکه حوزه ازدواج و تعالی خانواده باید مورد توجه بیشتر همه دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد، ادامه داد: برگزاری بیش از ۱۵۰ کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی (پیش از ازدواج) در استان و شهرستان‌های تابعه، ارائه مشاوره رایگان به ۲۰۰ نفر در ۶۰۰ جلسه طول سال، افتتاح سه مرکز تخصصی ازدواج و تحکیم خانواده، برگزاری ۶۰ برنامه مختلف در استان و شهرستان‌های تابعه، برگزاری ۲۱۰ برنامه مختلف در استان و شهرستان‌های تابعه، برگزاری جشن‌های وصال (با شعار ازدواج آسان و آسمانی) در سراسر استان از اهم برنامه‌های این بخش بوده که استان اردبیل به عنوان استان برتر برگزاری برنامه‌های هفته جمعیت شناخته شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • وارد شدن خسارت به۶۰ درصد جاده‌های عشایری گچساران
  • سیل ۱۳۰ میلیارد ریال به زیرساخت‌های عشایری الیگودرز خسارت زد
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه با هدف حمایت از تولید
  • جذب ۳۰۰ میلیارد ریال تسهیلات برای مکانیزاسیون جوین
  • پرداخت ۳۱ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به طرح‌های ملی جوانان در استان اردبیل
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه به تولید در ۱۴۰۳
  • نوروزگاه‌های عشایری ۱۴۰۳ در آذربایجان شرقی
  • استقبال از مسافران نوروزی با برپایی نمایشگاه صنایع دستی و آلاچیق عشایر در اهر + فیلم
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض‌الحسنه با هدف حمایت از تولید
  • قانون وام ازدواج ، فرزندآوری و مسکن ابلاغ شد