Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سندیکای صنعت برق خراسان رضوی گفت: تولیدکنندگان صنعت برق به دلیل اینکه نمی‌توانند بازار خوبی در داخل کشور برای فروش محصولات خود داشته باشند دچار سرخوردگی شده‌اند و همین.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۶۷۳۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری شبکه گاز خراسان جنوبی در برابر سیلاب

مدیرعامل شرکت گاز استان جنوبی گفت: با وجود سیلاب بی‌سابقه در استان و شکسته شدن سد خاکی روستای نوده شهرستان زیرکوه، گاز هیچ کدام از مشترکین خانگی قطع نشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، رحمان محمودی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی و بارش شدید باران که منجر به بروز سیل شدید در برخی شهرستان‌های استان شد، خوشبختانه جریان گاز در استان پایدار است.

وی افزود: بارندگی بی‌سابقه در شهرستان زیرکوه موجب شکسته شدن سد خاکی روستای نوده در این شهرستان شد که با تصمیم به موقع کمیته مدیریت بحران قبل از شکسته شدن سد، دستور تخلیه این روستا صادر شده بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با اشاره به پایداری شبکه گاز در استان گفت: در تمام استان شاهد بارندگی شدید و در شهرستان‌های قائنات، نهبندان، طبس و خوسف شاهد سیل بی‌سابقه بودیم که موجب تخریب برخی جاده‌های ارتباطی شد.

وی افزود: تمامی ادارات گاز شهرستان‌های استان قبل از وقوع سیل در آماده‌باش قرار گرفتند و خوشبختانه با هوشیاری و تلاش کارکنان گاز هیچ مشترکی در سیل اخیر استان قطع نشده است.

محمودی تصریح کرد: اقدامات پدافندی در زمینه جلوگیری از خسارات سیلاب به‌ ایستگاه‌های گاز و رصد تمامی نقاط حادثه خیز در دستور کار قرار گرفت که با اعزام اکیپ‌های عملیاتی به منطقه، تمهیدات لازم پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان از تمامی دستگاه‌های اجرایی و شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخریب خطوط گاز یا نشت گاز در اسرع وقت با بخش امداد شرکت گاز (شماره 194) تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • پایداری شبکه گاز خراسان جنوبی در برابر سیلاب
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • گزارش مدیریت بحران از آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی
  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت
  • بیشترین خسارت سیل به راه‌های مواصلاتی خراسان جنوبی
  • بیشترین خسارت سیل به راههای مواصلاتی خراسان جنوبی
  • رشد صددرصدی صادرات فرش دستباف از خراسان رضوی
  • راه خروج از رکود تورمی، مولدسازی است
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد