Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دهوند»
2024-04-23@23:09:53 GMT

استخدامی مسلط به نرم افزار تکلا

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۵ | کد خبر: ۷۶۷۳۸۷۵

مسلط به نرم افزار تکلا TEKLA STRUCTURES ارسال رزومه به این کارفرما (ویژه کاربران VIP) اطلاعات تماس آگهی تلفن تماس: 66512665 ایمیل: rayasaze94@gmail.com اطلاعات تماس آگهی تلفن تماس: 6651xxxx(نمایش کامل).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دهوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت dehvand.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دهوند» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۶۷۳۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرم افزار «لرستان سفر» چندزبانه می‌شود

عطا حسن‌پور  با یادآوری اینکه در وزارت میراث فرهنگی۳۰ میز تخصصی تشکیل شده که در این راستا چندین میز گردشگری ازجمله ژئوتوریسم، اگروتوریسم یا گردشگری کشاورزی در لرستان تشکیل شده است، افزود: میز‌های تخصصی گردشگری در هر استان به تناسب پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های منطقه‌ای صورت می‌گیرد و در هر منطقه چند میز تخصصی گردشگری، تشکیل می‌شود.

او تصریح کرد: در این راستا همایش سراسری گردشگری کشاورزی با هدف آموزش و معرفی ظرفیت‌های گردشگری کشاورزی لرستان، با حضور مسئولان عالی وزارت گردشگری به مدت سه روز در استان برگزار شد.

حسن‌پور با اشاره به اینکه بزرگترین بانک ژن گیاهان دارویی در مناطقی از لرستان ازقبیل اشترانکوه، تمندر، گله بادوش و خلیل آباد لرستان وجود دارد، افزود: گردشگری کشاورزی علاوه بر آشنا کردن مردم با محصولات کشاورزی می‌تواند در جهت اقتصادی کردن کشاورزی نیز موثر باشد کما اینکه فقط یک نمونه گیاهان دارویی لرستان به نام کرفس‌کوهی به قیمت ۵ میلیون تومان است.

او با اشاره به ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف گردشگری توسط میراث‌فرهنگی لرستان گفت: این بسته‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف گردشگری مانند سد ایوشان، سد شهید بروجردی، کاروانسرای چمشک، گوشه شهنشاه و… را شامل می‌شوند.

حسن‌پور گفت: یکی از اولویت‌های کاری ما تلاش در جهت ثبت ملی و جهانی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بود که در این راستا غذای محلی «جگروز» و «چزنک» در فهرست میراث فرهنگی ناملموس کشور ثبت شد.

این مسئول با اشاره به طراحی و ساخت اپلیکیشن لرستان سفر با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان، گفت: در حال حاضر این اپلیکیشن به دو زبان انگلیسی و فارسی در دسترس عموم قرار دارد و تلاش داریم دو زبان عربی و ایتالیایی نیز به آن اضافه شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • نرم افزار «لرستان سفر» چندزبانه می‌شود
  • فهرست مراکز کاردرمانی در مشهد
  • فروش سوالات آزمون‌های نهایی و استخدامی ترفندی برای کلاهبرداری
  • پاسخ به بیش از ۷۷ هزار تماس توسط مرکز تماس یکپارچه سازمان فناوری
  • انقلاب اسلامی ایران بر جریان‌های استعماری دنیا مسلط شد
  • بزرگترین حراجی دمپایی در قم را از دست ندهید + اطلاعات تماس
  • فضای فانتزی، ساخت «سال گربه» را سخت کرد/ بازی مسلط بهرام افشاری
  • فضای فانتزی «سال گربه» کار را سخت کرد/ بازی مسلط بهرام افشاری
  • بهره مندی دو روستای شهرستان تفت از اینترنت پرسرعت
  • فروش بلیت قطار‌های حومه‌ای قم فقط از نرم افزار سبرا