Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «»
2024-05-08@17:01:39 GMT

پایان اولتیماتوم؛ هجوم کردها به مواضع داعش در منبج

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۵ | کد خبر: ۷۶۷۹۶۳۰

خبرگزاری شبستان: در پی بی اعتنایی تروریست‌ها به اولتیماتوم تعیین شده، یکی از فرماندهان نیروی دموکراتیک سوریه (SDF) از بروز درگیری در شهر منبج در شمال این کشور خبر داده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۶۷۹۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس تلفنی هنیه با السودانی/ تقدیر حماس از مواضع عراق

رئیس دفتر سیاسی حماس از مواضع عراق در قبال فلسطین به ویژه در مقابله با جنگ نسل‌کشی که رژیم صهیونیستی در نوار غزه به راه انداخته است، تقدیر کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،جنبش حماس از تماس تلفنی اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش با محمد شیاع  السودانی نخست وزیر عراق خبر  داد.

تظاهرات دانشگاهیان لیبی در حمایت از غزهگزارش هولناک سازمان ملل از شرایط غیرانسانی زنان و کودکان غزه

در این تماس تلفنی، هنیه، نخست وزیر عراق را در جریان آخرین تحولات سیاسی و میدانی مربوط به فلسطین و به ویژه نوار غزه قرار داد.

رئیس دفتر سیاسی حماس از مواضع عراق در قبال فلسطین به ویژه در مقابله با جنگ  نسل کشی که رژیم صهیونیستی در نوار غزه به راه انداخته است، تقدیر کرد.

السودانی هم به هنیه تاکید کرد که مواضع عراق در مخالفت با تجاوزات دشمن و ایستادن در کنار ملت فلسطین و مسئله عادلانه آن ثابت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تماس تلفنی هنیه با السودانی/ تقدیر حماس از مواضع عراق
  • برگزاری یادواره شهدای لشگر فاطمیون در قم
  • هجوم پلیس آلمان به تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در برلین+ فیلم
  • حمله گسترده حزب الله به مواضع صهیونیست‌ها در جبهه شمالی
  • طالبان: داعش از خاک پاکستان وارد افغانستان می‌شود
  • هجوم عجیب برای خرید طلا
  • هجوم عجیب برای خرید طلا/ فروش طلا رکورد زد
  • هجوم هواداران بیرمنگام به زمین مسابقه و فوتبال بازی کردن پس از سقوط به سطح سوم فوتبال انگلیس / فیلم
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟