Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیسبوک با موفقیت توانست هواپیمای بدون سرنشین خود را که با انرژی خورشیدی کار کرده و به مناطق دور دست اینترنت رساند پس از دو سال مهندسی به پرواز در.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۶۸۰۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش دستگاه‌های خدمت رسان در بخش یزدان آباد

اکبر ایزدی بخشدار یزدان آباد گفت: بنا به هشدار سطح نارنجی اداره کل هواشناسی، به شهروندان توصیه می‌شود، علاوه بر انجام اقدامات پیشگیرانه و خودداری از فعالیت‌های کوهنوردی و چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، به دلیل امکان وقوع سیل از استقرار یافتن در مناطق مرتفع و اتراق و اسکان در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، طی این مدت خودداری کنند.

وی افزود: بنا به پیش بینی سازمان هواشناسی، بخش وسیعی از کشور و از جمله استان کرمان تا پایان هفته جاری تحت تاثیر سامانه بارشی جدیدی قرار می‌گیرد که پیامد آن بارش‌های سنگین و جاری شدن سیل در این مناطق خواهد بود.

ایزدی تصریح کرد: هر چند مردم و مسئولان از آمادگی بیشتری برای اقدامات پیشگیرانه برخوردار هستند، اما وضعیت برخی از مناطق بخش یزدان آباد به گونه‌ای است که واهمه بروز خسارت بر اماکن و زیرساخت‌ها همچنان وجود دارد.

وی بیان کرد: با توجه به آماده باش همه دستگاه‌های اجرایی از جمله فرمانداری، بخشداری، شهرداری، راهداری، نیروی انتظامی، بسیج، هلال احمر و جهادکشاورزی برای مقابله با خسارت احتمالی، تخلیه هموطنان از نواحی حادثه‌خیز مانند بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پاکسازی کانال‌ها و آبراهه‌ها و بازگشایی دهانه پل‌ها توصیه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • درخواست موزیلا برای اتخاذ تدابیر واتس‌اپ در انتخابات‌های جهانی
  • فیلم/ ورود هواپیمای رئیس‌جمهور به فرودگاه بین‌المللی سریلانکا
  • فرآیند تولید هواپیمای ترابری غول پیکر «ایلیوشین ایل-۷۶» (فیلم)
  • آماده باش دستگاه‌های خدمت رسان در بخش یزدان آباد
  • ببینید | لحظه ترسناک کنده شدن چرخ هواپیمای مسافربری هنگام برخاستن از روی باند فرودگاه
  • نقض حریم هوایی افغانستان در قندهار
  • قیمت جت شخصی چند؟
  • اولین نبرد هوایی یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • اولین نبرد هوایی بین یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد