Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «»
2024-04-29@22:39:35 GMT

زنبورهای عسل توسط بانک کشاورزی بیمه شدند!

تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۳۹۵ | کد خبر: ۷۶۹۶۰۵۵

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: بر اساس اعلام بانک کشاورزی، طرح بیمه زنبور عسل از تیر ماه در بانک کشاورزی استان خراسان شمالی آغاز شد. به گزارش بانک مردم به نقل از.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۶۹۶۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است

امتداد -مدیر عامل بانک توسعه تعاون با حضور در میز ارتباطات مردمی نماز جمعه تهران اعلام داشت خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون در این برنامه اظهار داشت: نماز جمعه مراسم مهم آیینی ، عبادی و سیاسی جامعه مسلمین است، در نماز جمعه علاوه بر جنبه های عبادی، مسائل مهمی از جمله رسیدگی به مشکلات مردم گره گشایی از چالش های آنان ، همفکری درباره مسائل مهم روز و طرح برنامه های جدید کشور در حوزه های اقتصادی اجتماعی نیز در این آیین زیبای مذهبی قابل ارائه است.
وی گفت: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، گوش به فرمان رهبری عظیم الشان، تمامی تلاشها و توانمان را برای تحقق شعار سال بکار می بندیم و کمک مردم عزیز، اهداف اقتصادی را محقق می نماییم.
وی افزود: بانک توسعه تعاون تحت نظارت مجموعه وزارتخانه ای فعالیت می کند که ساز و کار اهم مباحث اقتصادی و اجتماعی مردم در آن وجود دارد، این بانک همگام با سایر سازمانهای همکار, خود را موظف به ارائه بهترین خدمات به مردم می داند.
این مقام بانکی تاکید کرد: میز ارتباطات مردمی فرصتی برای پاسخگویی به مسائل، پیشنهادها، سوالات و مشکلات مردم است، مدیران بانک همواره در سفرهای استانی، همچنین در مناسبت ها و راهپیمایی ها در این میزها حضور می یابند.
شیخ حسینی ادامه داد: دکتر مرتضوی وزیر توانمند و محبوب مردمی و دکتر ویس کرمی معاون امور تعاون وزارتخانه رویکردی مردمی دارند و همواره در برنامه ها و سفرها دیدارهای چهره به چهره را در نظر دارند. بنده شخصا نیز علاقه مند و مشتاق به دیدار مردمی و مردم مداری هستم، اعتقاد دارم همه تلاشها و تدابیر و اقدامات متنوع دستگاهها و مسئولین برای ارتقای سطح زندگی مردم است.گفتنی است در این مراسم علی وفایی مدیر شعب استان تهران،ابراهیمی رئیس اداره کل امهال و وصول مطالبات، فلاحتی رئیس اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات ،سید علی میرفخرائی رئیس اداره کل روابط عمومی ،محمد حسن رزاقی رئیس شعبه مستقل مرکزی ،محمد ذوالفقاری سرگروه کارشناسان حقوقی مدیریت شعب استان تهران ،عبدالرضا سیدآقایی رئیس دایره اعتبارات مدیریت شعب استان تهران به صورت رو در رو پاسخگوی مشکلات مراجعه کنندگان مردمی بودند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • خدمتگزاری به مردم سرلوحه اقدامات بانک توسعه تعاون است
  • موفقیت بانک ملی ایران در جذب سرمایه اجتماعی با پرداخت تسهیلات خرد
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوار‌ها در سال ۱۴۰۲
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • کشت مکانیزه ۷۵ درصد از اراضی شالیزاری شفت
  • ۴.۵ میلیون زوج نابارور تحت پوشش بیمه قرار گرفتند
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت