Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس فتا گفت: به هموطنان توصیه می کنیم از تلگرام استفاده نکنند چرا که اطلاعات بارگذاری شده در این سرور توسط بیگانگان مورد سوء استفاده قرار می گیرد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۷۲۱۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم برای تجویز دارو به عطاری‌ها اعتماد نکنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سید مهدی هاشمی باجگانی گفت: گاهی در عطاری ها، دارو‌های غیرمجاز و ترکیبی، بدون اینکه مورد تایید وزارت بهداشت باشد، تجویز و عرضه می‌شود که از مردم درخواست می‌شود صرفا جهت دریافت دارو‌های تجویزی و نسخه شده توسط متخصصان طب سنتی به عطاری‌ها مراجعه کنند.   وی ادامه داد: در این زمینه مقرر شد بازرسی‌هایی به صورت مشترک توسط سازمان غذا و دارو، مراجع قضایی و اتاق اصناف صورت گیرد.   هاشمی افزود: مردم باید سایت‌های غیرمجاز مبلغ دارو و مواد آرایشی و بهداشتی را به پلیس فتا معرفی نمایند چرا که بسیاری از محصولات عرضه شده توسط این سایت ها، غیرقانونی و آسیب رسان به سلامت هستند.   وی بیان داشت: ترکیبات و دارو‌های تجویزی این افراد و سایت ها، غیراستاندارد است و مورد تایید سازمان غذا و دارو نیست و مردم برای تهیه این موارد باید به مراجع تخصصی، پزشکان و یا سایت‌هایی که مورد تایید وزارت بهداشت هستند، مراجعه نمایند.   رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با بیان اینکه در چند ماه اخیر، مشکل خاصی در زمینه توزیع دارو در استان نداشته ایم، اظهار داشت: در زمینه توزیع شیر خشک هم با توجه به اینکه سامانه‌های ثبت شیرخشک در استان فعال شده، تنها به افراد واجد شرایط بعد از ثبت در سامانه تیتک، تحویل می‌شود و مشکل خاصی در زمینه توزیع شیر خشک نداریم.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ قاتل اجاره‌ای در تهران و زنی که با موتور مواد می‌فروخت
  • حامیان رژیم صهیونیستی روی اسب بازنده شرط‌بندی نکنند
  • مردم برای تجویز دارو به عطاری‌ها اعتماد نکنند
  • (ویدیو) افشاگری مالک تلگرام درباره جاسوسی از کاربران
  • نظر مدیرعامل تلگرام درباره پلتفرم‌های آمریکایی
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم
  • اظهارات تکمیلی پلیس پایتخت در خصوص فوت یک اراذل سابقه‌دار +فیلم
  • تهدیدهای فضای مجازی برای کودکان
  • افزایش تصادفات منجر به فوت موتورسواران در تهران
  • توقیف ۱۰۶ خودرو حادثه ساز در خراسان رضوی