Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرادید»
2024-03-28@21:27:49 GMT

تصادف کارکنان پالایشگاه سوم عسلویه

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۵ | کد خبر: ۷۷۲۵۴۶۶

سرویس رفت و برگشت کارگران فاز ٥-٤ عسلویه که در حال انتقال آنان به شهر جم (محل اسکان) بود، در برخورد با یک کامیون حامل تانکر آب به حاشیه جاده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فرادید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت faradeed.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرادید» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۷۲۵۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پالایشگاه‌ جمع‌آوری گازهای میادین نفتی غرب کشور بزودی افتتاح می‌شود

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، جواد اوجی وزیر نفت در حاشیه نشست دولت در جمع خبرنگاران گفت: سال ۱۴۰۲ صنعت نفت کشور و گروه صنعت نفت و گاز بالاترین رشد اقتصادی که بالای ۲۰ درصد بود را تجربه کرد که خدا را شاکریم و از همه همکاران در حوزه صنعت نفت و گاز کشور تشکر می‌کنیم.وی اضافه کرد: امسال با برنامه‌هایی که از قبل در بحث اتمام پروژه های نیمه تمام دیدیم، انشاالله در بحث جمع آوری گازهای مشعل، جهش خیلی خوبی رقم خواهد خورد و انشاالله تا ظرف یکی دو ماه آینده با حضور رئیس جمهور در دهلران شاهد افتتاح پالایشگاه جمع آوری گازهای میادین نفتی غرب کشور، یعنی سمت استان‌های ایلام و کرمانشاه خواهیم بود.اوجی ادامه داد: ما حدود ده میدان نفتی داریم که گازهای مشعل این میادین سالیان سال است که در حال سوختن است و خوشبختانه با تکمیل پروژه های جمع آوری گازهای مشعل در منطقه غرب کشور تمامی گازها های مشعل میادین نفتی که در غرب کشور است، جمع آوری می‌شود و در این پالایشگاه تسویه و به گاز شیرین تبدیل می‌شود که نزدیک به هفت میلیون مترمکعب گاز به شبکه شبکه سراسری گاز تزریق خواهد شد.وی اضافه کرد: این موضوع کمک می کند برای خوراک پتروشیمی‌ها از همین گازها ارسال شود و اینگونه این گازها به ارزش افزوده تبدیل می‌شود.

مشکلی در تأمین بنزین سفرهای نوروزی وجود ندارد

اوجی تصریح کرد: در آخرین روز سال گذشته شاهد مصرف ۱۵۲ میلیون لیتر بنزین بودیم؛ این روزها مصرف بنزین بالاست و مشکل عدم تأمین نداشتیم و تأمین انجام می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1225137 برچسب‌ها نفت بنزین

دیگر خبرها

  • واردات بنزین روسیه از بلاروس افزایش یافت
  • وزیر نفت: مشکلی در تأمین بنزین سفرهای نوروزی وجود ندارد
  • وزیر نفت: پالایشگاه جمع‌آوری گاز‌های میادین نفتی غرب کشور افتتاح می‌شود
  • پالایشگاه‌ جمع‌آوری گازهای میادین نفتی غرب کشور بزودی افتتاح می‌شود
  • ورود ۹۰ هزار مسافر به عسلویه
  • نوجوان مشهدی  در اسکله نخل تقی عسلویه جان باخت
  • ۹۰ هزار مسافر وارد شهرستان عسلویه شده است
  • دومین پالایشگاه پلاسما در کشور راه‌اندازی شد
  • راه‌اندازی دومین پالایشگاه پلاسما در کشور
  • ویدئویی از اصابت پهپاد انتحاری اوکراینی به پالایشگاه روس‌ها