Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس: خبرگزاری میزان- عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: تخریب اضافه بنای پاساژ علاء الدین از 4 روز گذشته آغاز شده و تا پایان شهریور به پایان خواهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۷۳۱۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط ۳ درصد از پسماندهای خانگی یزد تفکیک می‌شوند

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، محمدرضا برزگر در رابطه با میزان تولید زباله در شهر یزد، اظهار کرد: در حال حاضر میزان تولید روزانه پسماند خانگی در شهر یزد ۳۰۰ الی ۳۳۰ تن است.

وی گفت: سرانه هر شهروند یزدی در حدود ۵۵۰ الی ۶۰۰ گرم نفر در روز است.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد در مورد میزان زباله‌های استان یزد به تفکیک نوع آن‌ها، بیان کرد: به‌طور میانگین ۶۷ الی ۷۰ درصد پسماندهای تولیدی، پسماند تر (مواد آلی) و حدود ۳۰ درصد پسماند خشک است.

برزگر با اشاره به اینکه پسماندها به دو بخش قابل بازیافت و غیرقابل بازیافت تقسیم می‌شوند، ادامه داد: تفکیک از مبدأ و جمع‌آوری پسماند خشک به سه روش در حال انجام است.

وی تصریح کرد: یکی از روش‌های جمع‌آوری پسماندهای خشک، روش سنتی بوده که هفته‌ای یک مرتبه با مراجعه به درب منازل شهروندان انجام می‌گیرد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد ادامه داد: جمع‌آوری پسماند خشک به‌صورت هوشمند از طریق منظومه خدمات یکپارچه یزد من و برنامه بازپس یکی دیگر از روش‌ها است و همچنین جمع‌آوری در ایستگاه‌های ثابت سطح شهر و ایستگاه گلماند یکی دیگر از روش‌های جمع‌آوری پسماندهای خشک است.

برزگر عنوان کرد: در حدود ۳ درصد از پسماند خشک در طرح تفکیک از مبدأ جمع‌آوری صورت می‌پذیرد.

خبرنگار: مبین خوزان

انتهای خبر/

کد خبر: 1228254 برچسب‌ها پسماند پسماندسـوزی استان یزد

دیگر خبرها

  • شهرداری کلنگ به دست؛ این بار نوبت یکی از قدیمی‌ترین بناهای هنری تهران است
  • فقط ۳ درصد از پسماندهای خانگی یزد تفکیک می‌شوند
  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • فیلم لحظه هولناک تخریب کامل یک خانه در اصفهان توسط باران!
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • مرمت بخش تخریب شده شهر تاریخی بلقیس؛ بزودی
  • تحویل واحد‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در هشتگر طی دومرحله تا پایان شهریور
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • اتصال۲۲ هزار خانوار یزدی به فیبر نوری تا شهریور ماه