Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفرانس بین المللی فرصت های تجارت و سرمایه گذاری در ایران پسابرجام و همکاری با اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا (آ.سه.آن) روز سه شنبه با حضور ده ها سرمایه گذار.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۷۳۶۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروسی: امیدوارم نشست اصفهان گام جدیدی برای همکاری‌ها باشد

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با شرکت در کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای ایران در اصفهان به سخنرانی پرداخت. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرنگار حوزه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، ظهر امروز، سه‌شنبه 18 اردیبهشت ماه محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی ایران و رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای ایران حضور پیدا کردند و سخنانی را ایراد کردند.

ظهر امروز رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با شرکت در کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای ایران در اصفهان سخنرانی کرد.

وی در این کنفرانس گفت: در سال‌های گذشته با چالش‌های جدی در حوزه‌های سلامت، انرژی و… مواجه شدیم. انرژی اتمی می‌تواند به بسیاری از چالش‌های حال حاضر پاسخ دهد.

مدیرکل آژانس افزود: سیل‌ها و افزایش دمای هوا می‌تواند بر همه چیز اثر منفی بگذارد. چند ماه پیش در اجلاس کاپ 28 در دبی تاکید شد که باید مصرف کربن به صرف برسد.

گروسی ادامه داد: در خصوص بیماری‌ها مانند سرطان که یکی از جدی‌ترین چالش‌ها است، سالانه با بیش از 4 میلیون کیس سرطان مواجه هستیم.

مدیر کل آژانس با اشاره به اینکه به علت چالش‌های سیاسی، از همکاری دانشمندان هسته‌ای ایران و جهان محروم شده‌ایم، گفت: این کنفرانس می‌تواند به ما کمک کند که این مشکلات حل شود. دیروز و امروز در تهران و اصفهان در خصوص مواجه با چالش‌ها گفت‌وگو کردیم.

وی خاطر نشان کرد: ما دیروز در تهران و امروز در اصفهان نشست‌هایی داشتیم برای گام‌های عملیاتی در جهت حل چالش‌ها و رسیدن به جریان آزاد تعامل بین ایران و سایر کشورها از حوزه هسته‌ای. این منطقه تنش‌های زیادی دارد و همه به اروپا چشم دارند اما در اروپا نیز نیازمند این فناوری‌ها هستیم و امروز ما این توان را داریم برای گام‌های مثبت حرکت کنیم و امیدوارم نشست اصفهان گام جدیدی برای همکاری‌ها باشد.

در حال تکمیل...

اسلامی: ما در چارچوب پادمان و ان‌پی‌تی حرکت می‌کنیمگروسی: پیشنهادی برای ادامه همکاری به ایران ارائه دادماسلامی: ایران و آژانس برای تداوم همکاری‌ها برنامه دارندرایزنی گروسی و اسلامی در اصفهان

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گروسی: امیدوارم نشست اصفهان گام جدیدی برای همکاری‌ها باشد
  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • ایران و عراق در مبادلات اقتصادی از ارز ملی استفاده کنند
  • اتحاد ایران وعراق مایه ضرر و زیان دشمن و رفاه دو ملت است
  • تشکیل شرکتهای واسطه برای جذب سرمایه خارجی قانونی شد
  • سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری
  • همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کرمان
  • همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه
  • تأکید امیرعبداللهیان بر تحریم تسلیحاتی و تجاری اسرائیل
  • صندوق سرمایه‌گذاری مشترک ایران و امارات تشکیل شود