Web Analytics Made Easy - Statcounter

اظهارات نوبخت درباره ۴۰ مدیر دریافت کننده حقوق غیرمتعارف، هجمه علیه دولت، اصلاحیه بودجه و برجام/.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۷۳۸۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش می‌یابد

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، علی دهقان‌کیا؛ رئیس کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به پروسه پرداخت وام به بازنشستگان این سازمان اظهار کرد: سال گذشته بر اساس برنامه‌ریزی قرار بود ۵۰۰ هزار نفر از بازنشستگان در سطح کشور از تسهیلات وام قرض‌الحسنه استفاده کنند که در نهایت حدود ۲۶۰ هزار نفر از بازنشستگان، از این تسهیلات استفاده کردند.

بیشتر بخوانید: افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی به کجا رسید؟

وی افزود: مابقی بازنشستگان نیز به دلیل عدم تامین اعتبار نتوانستند از تسهیلات وام قرض‌الحسنه در سال گذشته استفاده کنند.

رئیس کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تهران، تصریح کرد: در سال گذشته وام ۲۰ میلیون تومانی توسط بانک رفاه به بازنشستگان پرداخت می‌شد و امسال میزان وام بازنشستگان افزایش می‌یابد.

دهقان‌کیا با اشاره به رایزنی و مکاتبات انجام شده با سازمان تامین اجتماعی جهت افزایش وام بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال رقم وام بازنشستگان به ۳۰ میلیون تومان افزایش پیدا بکند که البته این موضوع مستلزم اخذ مجوز از هیئت مدیره از سازمان تامین اجتماعی است اما پیش‌بینی می‌شود که مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

وی همچنین به پرداخت حقوق و مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی اشاره کرد و افزود: حقوق بازنشستگان نیز بر اساس جدول هر ماه از بیستم آغاز و همچنین افزایش حقوق مستمری بازنشستگان از اردیبهشت‌ماه آغاز و علاوه بر اینکه مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین ماه نیز به حساب آنها واریز خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227188 برچسب‌ها بازنشستگان

دیگر خبرها

  • دولت باید امسال 40 درصد از متناسب سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کند
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش می‌یابد
  • اظهارات تند یحیی گل‌محمدی علیه مسئولان پرسپولیس
  • پیش‌بینی بیش از ۲۳ هزار میلیارد تومان برای پاداش پایان خدمت بازنشستگان
  • ابلاغ نرخ حق بیمه درمان کارمندان، کارگران و بازنشستگان
  • درآمد بالغ بر ۴ هزار میلیارد تومانی دولت از حقوق ورودی ماشین‌الات
  • درآمد دولت از حقوق ورودی خودروها کاهش پیدا می‌کند
  • پیش‌بینی درآمد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی از واردات موبایل‌های بالای ۶۰۰ دلار
  • حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی تعیین تکلیف شد
  • اعمال افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت