Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از انتصاب دکتر علی اکبر صفی پور، به عنوان مدیرعامل بنیاد رودکی، رویکرد مثبت وی باعث شده تا توجه ویژه ای به مجموعه برج آزادی شود. در همین راستا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۷۴۳۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است

سمیعی با تصمیم فوریتی هیات مدیره جایگزین خطیر شد ولی ظاهرا تغییرات زیادی در پایان این فصل در استقلال انجام خواهد شد و هیچ فردی از مدیران فعلی در راس آبی‌ها ابقا نخواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ فرشید هاشم سمیعی وکیل جوانی که توسط مصطفی آجورلو به استقلال آورده شد و چندی قبل علی خطیر را یک مدیر نخبه قلمداد کرده بود، حالا جانشین او شده و با حکم موقت در استقلال کار می‌کند. آنچه مسلم است هیات مدیره استقلال باز هم تغییر خواهد کرد و با دستور مالک جدید باشگاه، افراد جدیدی خواهند آمد که در قواره این باشگاه بزرگ باشند نه اینکه اولین تجربه مدیریت شان، هیأت مدیره استقلال باشد.

سمیعی که به نوعی معاون خطیر بود باید همراه با او از باشگاه می‌رفت، اما این کار را نکرد، همانطور که بعداز آجورلو هم سرجایش ماند تا توسط حجت کریمی کنار گذاشته شود.

سپس او توسز کانال های ناشناخته، به حمید سجادی وصل شد و در استقلال به هیات مدیر ارتقا یافت. باید پذیرفت همان‌طور که خطیر در استقلال ماندنی نشد، سمیعی هم خیلی در باشگاه استقلال ماندگار نخواهد بود. سمیعی با مصاحبه های زیاد ، چهره رسانه ای پیدا کرد و طوری حرف زد که کانال های هواداری استقلال می پسندند. او در پی محبوبیت، بارها به تیم رقیب تاخت و چهره یک مدیر علمی را نداشت و بیشتر به درد جدال‌های هواداری خورد.

کاملا مشخص است که استقلال تغییرات مدیریتی دیگری هم در راه دارد البته به خطیر هم ایراداتی وارد بود. شاید او باید هر طور شده با نکونام تعامل می‌کرد و شاید نکونام هم باید به سمت تعامل می‌رفت، اما به هر حال قابل پیش بینی بود که حداقل یکی از این دو نفر آخر فصل را نمی‌بیند. 

در کوتاه مدت نگاه‌ها به قهرمانی لیگ است، اما انتظار می‌رود مدیران هلدینگ خلیج فارس یک مدیرعامل قوی برای تیمشان انتخاب کنند کسی که با کادر فنی تعامل داشته باشد و اشتباهات مدیران قبلی استقلال را هم تکرار نکند. این فرد هر که باشد قطعاً فرشید سمیعی نیست.

دیگر خبرها

  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • یک نام جدید برای پرسپولیس مطرح شد
  • حمایت جایزه پولیتزر از دانشجویان پوشش دهنده اخبار اعتراض‌ها
  • پست برکناری خطیر در کانال استقلال، منتشر و پاک شد!
  • رسمی؛ علی خطیر برکنار شد
  • کودتا در استقلال برای ۵۰ میلیارد تومان؟
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • فصل جدید آبی