Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز - ایرنا - معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: جمع آوری گازهای همراه مشعل ها یک اقدام مهم اقتصادی و زیست محیطی و گامی مهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۷۴۴۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین دستاورد‌های حوزه پایداری انرژی

کنفرانس بین‌المللی بین‌المللی تاب‌آوری انرژی و پایداری با حضور پژوهشگران و صاحب‌نظران و با هدف ارائه آخرین دستاوردها و پژوهش‌های حوزه پایداری انرژی در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

به گزارش مهر به نقل از دانشگاه صنعتی شریف اولین دوره کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی و پایداری صبح امروز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با حضور سازمان‌های بین‌المللی و دانشمندان برجسته‌ای از کشورهایی چون انگلیس، روسیه، مجارستان، اسکاتلند، اتریش و... در کتابخانه ملی آغاز به کار کرد.

سیدعباس موسوی رییس دانشگاه صنعتی شریف در آیین افتتاح این کنفرانس ضمن خوش‌آمدگویی به شرکت کنندگان گفت: برای ما افتخار بزرگی است که با برگزاری کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی و پایداری، محققان و متخصصان حوزه‌های مختلف انرژی مانند سیاست و برنامه‌ریزی انرژی، حاکمیت و مدیریت انرژی و امنیت انرژی را گرد هم آوریم.

وی در ادامه به اهداف این کنفرانس اشاره کرد و گفت: پرداختن به مسائل جدید فنی، تجاری و به اشتراک گذاشتن نتایج تجربی ارزشمند پژوهشگران در زمینه تاب‌آوری انرژی و پایداری، هدف اصلی این کنفرانس بین‌المللی است و کارگاه‌های آموزشی، سخنرانی‌های کلیدی، ارائه مقالات و پوسترها، برنامه‌های اصلی این کنفرانس چهار روزه خواهند بود.

رئیس دانشگاه خاطرنشان کرد؛ در بخش دیگری از این رویداد بین‌المللی، شرکت‌ها و بخش‌های دولتی و خصوصی آخرین دستاوردها و توانمندی‌های خود را در قالب نمایشگاهی ارائه خواهند داد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با برگزاری این کنفرانس، همکاری خوبی میان سازمان‌های دولتی و خصوصیِ کشورهای مختلف ایجاد شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین دستاورد‌های حوزه پایداری انرژی
  • آخرین دستاوردهای حوزه پایداری انرژی بررسی شد
  • اجرای نخستین پویش جمع آوری ته سیگار‌های رها شده در گلبهار
  • گسترش فعالیت‌های درآمدزای دانشگاه آزاد یزد در راستای تحقق شعار سال
  • معاون حقوقی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با قدس: تحریم جدید از سوی اروپا بی‌پاسخ نمی‌ماند
  • مانع‌زدایی از شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده واکسن، دارو و مکمل‌ها در راستای تحقق شعار سال
  • اسلامی: اگر آژانس به تعهدات برجامی خود عمل کند ما هم متعهدیم
  • گروسی به ایران سفر خواهد کرد
  • توسعه باید با دانش سنتی و بومی هر منطقه همراه شود
  • ضرورت تاسیس و توسعه تعاونی‌ها در راستای تحقق شعار سال