Web Analytics Made Easy - Statcounter

مازندمجلس: آرمان در گفت‌وگویی با محسن ایزدخواه، تحلیلگر مسائل کارگری آورده است؛.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۷۵۴۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون حجاب و عفاف باید در کشور اجرا شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه سرخس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره عملیات وعده صادق، اظهار کرد: در این عملیات نه تعداد موشک‌ها و پهپادها بلکه ظهور قدرت جمهوری اسلامی ایران مسئله اصلی بود و به برکت این عملیات قدرت و شهامت در دل ملت‌ها ایجاد شد و هیمنه اسرائیل شکسته شد و ملت مسلماً تشجیع شدند تا علیه حکام فاسد و عمله استکبار قیام کنند.

امام جمعه سرخس به نقش مهم رسانه‌ها در عملیات وعده صادق اشاره و بیان کرد: بالاتر از نقش پهپادها و موشک‌ها نقش رسانه بود و رسانه در این عملیات واقعاً قوی عمل کرد همانگونه که در قضیه فلسطین و غزه عمل کرد و در سطح جهان موضوع فلسطین برجسته شده است و در قضیه عملیات وعده صادق نیز رسانه ملی پوشش خبری خیلی خوبی داشت.

وی با تبریک روز جهانی کار و کارگر، بالاترین تجلیل از کارگران را بوسه پیامبر بر دست کارگر عنوان کرد و گفت: بوسه پیامبر به دست کارگر نشان‌دهنده ارزش کار و کارگر است و در جامعه باید به امنیت شغلی کارگران توجه شد.

بختیاری ادامه داد: متأسفانه برخی کارفرمایان و پیمانکاران کارگران را به عملگی می‌کشانند و بیمه مناسب و امنیت شغلی را برای کارگران تأمین نمی‌کنند ضمن اینکه باید بر روی مهارت افزایی و دانش افزایی کارگران نیز اقدام شود.

خطیب جمعه سرخس در ادامه با اشاره به فتح اندلس توسط مسلمانان، گفت: مسلمان ۸۰۰ سال بر اندلس حکومت کردند و آنقدر در علم قوی شدند که علم از اندلس به اروپا رفت اما دشمنان نقشه کشیدند اختلاف افکنی کردند و فساد را وارد خانه مسلمانان کردند و با زنان بی حجاب و کارخانه‌های شراب جامعه را فاسد کردند و اندلس را بعد از ۸۰۰ سال از مسلمانان گرفتند.

وی تاکید کرد: آمریکایی‌ها می‌خواهند ایران را اندلسی و جامعه را درگیر شهوت و فساد کنند و باور جوان و زن ما را تغییر دهند.

بختیاری عنوان کرد: متأسفانه امروزه یک زن به جای اینکه نقش مادری داشته باشد سگ به بغل خود می‌گیرد و این یعنی نفوذ فرهنگی که به دنبال تغییر فکر و باور جوان ما است.

امام جمعه سرخس با حمایت از نیروی انتظامی و اجرای قانون حجاب و عفاف، گفت: این قانون مهم باید در کشور اجرا شود و اجرای این طرح توسط نیروی انتظامی ۹۰ درصد تأثیر داشته است.

وی تاکید کرد: کسی حق ندارد در فضای عمومی جامعه معصیت کند بنابراین با تمام قوت از نیروی انتظامی حمایت می‌کنیم.

بختیاری در پایان روز شوراها و روز معلم را تبریک گفت.

کد خبر 6089053

دیگر خبرها

  • مسوولان برای رفع دغدغه های کارگران تلاش کنند
  • قانون حجاب و عفاف باید در کشور اجرا شود
  • بنای اقتصاد کشور به دست کارگران ساخته می‌شود
  • پرهزینه و زیان‌ده؛ پول قرارداد پرداخت بازیکنان استقلال و پرسپولیس از جیب کارگران و بازنشستگان!
  • چرخه اقتصادی کشور وابسته به قشر کارگر است
  • تلاش کارگران برای تولید در کشور «مجاهدانه» است
  • بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی
  • با جدیت پیگیر بحث امنیت شغلی کارگران هستیم
  • زنجان ۲۲۹ شهید کارگر دارد
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند