Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت با اشاره به واقعیت های مهم تحریم، گفت: رسانه ها واقعیت های تحریم های ظالمانه دشمن را برای مردم تبیین کنند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۷۷۴۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج بی حجابی نقشه دشمن برای تضعیف بنیان خانواده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، استاندار در جلسه شورای اداری استان با اشاره به اجرای طرح نور برای مقابله با بی حجابی در جامعه از ۲۵ فروردین گفت: حجاب واجبی شرعی و قانونی است که دشمن به دنبال تضعیف آن در جامعه است.

آقای قناعت با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: این عملیات مقتدرانه و غرور آفرین، سبب خوشحالی جبهه مقاومت وآزادیخواهان جهان شد و دشمنان هم به اقتدار ایران اسلامی پی بردند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار هم با اشاره به اجرای طرح مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی بویژه بی حجابی با عنوان نور از ۲۵ فروردین در سراسر کشور گفت:همه دستگاه‌ها و موسسات دولتی و خصوصی باید در اجرای این طرح با فرماندهی انتظامی استان همکاری داشته باشند.
سردار شجاعی نسب فرمانده انتظامی استان هم با اشاره به اینکه افراد اندکی در جامعه با بی حجابی به دنبال خدشه دار کردن امنیت جامعه هستند گفت: از این رو و در پی مطالبات عمومی و به حق مردم و بر اساس تکالیف قانونی، فرماندهی انتظامی با هدف ارتقای امنیت اخلاقی و مقابله با فرصت طلبی برخی هنجار شکنان طرح نور را اجرا می‌کند.

حجت الاسلام نسائی زهان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هم با اشاره به اینکه کشف حجاب در قانون جرم است و برای آن مجازات تعیین شده گفت: دستگاه قضا در این طرح به دنبال پرونده سازی نیست و در مرحله اول به هنجارشکنان تذکر داده خواهد شد.

ناصری معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار هم گفت:عملیات وعده صادق یک پیروزی غرور آفرین برای ملت و به ویژه نیرو‌های مسلح ایران بود که اهداف حیاتی رژیم صهیونیستی را منهدم کرد.

دیگر خبرها

  • تعطیلی پنجشنبه به جای شنبه تقویت تحریم اقتصادی است
  • مهمترین خبرهای ۲۹ فروردین/فقط «دخانیات» تحریم نشد!
  • هوشیارانه با دشمن برخورد کنیم
  • ایران با وجود تحریم‌ها چگونه توانسته تا این حد پیشرفت نظامی کند؟
  • همراهی خوب مردم همدان در طرح عفاف و حجاب
  • حمله دشمن به باورها و اعتقادات جامعه پیچیده و خطرناک است
  • انتقاد عباس عبدی از احضار برخی فعالان رسانه ای به دادگاه: نتیجه‌اش همین می‌شود که مهم‌ترین رسانه رسمی کشور از خود اعتبارزدایی کرده/ فعال رسانه‌ای را احضار کردند که در دفاع از مقابله با اسراییل بیش از بقیه می‌نویسد/ این موجب می‌شود اعتبار نوشته‌های مستقل د
  • ترویج بی حجابی نقشه دشمن برای تضعیف بنیان خانواده است
  • رامبد جوان از ته دل خندید!/ باید به جامعه امید بدهیم
  • ملت ایران مراقب تبلیغات رسانه‌ای دشمن باشند