Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بورس کالا فرصتی مهیا شده تا مصرف‌کنندگان واقعی شکر از این بازار منتفع شوند و طی هماهنگی وزارت جهاد کشاورزی مقرر شده است که روزانه ۸هزار تن و به‌صورت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رویکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت rooykard.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویکرد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۷۸۵۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ در کمین مصرف‌کنندگان داروهای تقلبی و قاچاق

دکتر مهسا حسنی‌پور عصر ۲۸ فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران به تولید برخی از داروها در کارگاه‌های زیرزمینی در کشورهایی مانند هند، چین و پاکستان اشاره و اظهار کرد: این داروها حاوی ترکیبات خطرناک و اعتیادآوری مانند ترامادول هستند که می‌توانند منجر به تداخلات مرگبار و عوارض جبران‌ناپذیری شوند و در حال حاضر به دلیل عدم آگاهی مردم، طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ادامه داد: این داروها تاکنون عوارض زیادی برای برخی همشهریان به وجود آورده و به دلیل تقلبی و قاچاق بودن، امکان پیگیری قانونی نیز وجود ندارد و به طور غیرقانونی در عطاری‌ها و سوپرمارکت‌ها به فروش می‌رسند. 

وی در ادامه از جمع‌آوری فوری آن‌ها توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو خبر داد و تأکید کرد: شهروندان داروهای مورد نیاز خود را فقط از داروخانه‌ها تهیه و تحت نظر پزشک و داروساز مصرف کنند تا در صورت بروز هرگونه مشکل، موضوع قابل پیگیری باشد.

حسنی‌پور هشدار داد: مصرف داروهای تقویت قوای جنسی قاچاق و تقلبی می‌تواند به قیمت جان فرد مصرف کننده تمام شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بیش از ۳ میلیون قلم داروی تقلبی و غیرمجاز در تهران کشف شد عطاری‌ها اجازه فروش داروهای فرآوری شده را ندارند

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۸۴ هزار بانوی خوزستانی از آموزش‌های مهارتی
  • مرگ در کمین مصرف‌کنندگان داروهای تقلبی و قاچاق
  • برگزاری انتخابات حمایت از حقوق مصرف کنندگان
  • بهره مندی بیش از ۱۴ هزار مشترک خانگی در همدان از نعمت گاز 
  • بهره‌مندی ۲۳۴ هزار و ۳۴۶ خانوار خراسان جنوبی از طرح فجرانه
  • بهره‌مندی بیش از ۲۳۴ هزار خانوار از طرح کالابرگ فجرانه
  • بهره مندی بیش از ۱۴ هزار مشترک خانگی در استان همدان
  • ۳۰ فروردین؛ آخرین فرصت بهره‌مندی بانوان روستایی و عشایری از بیمه رایگان دولت
  • بهره‌مندی از هوش مصنوعی برای احیای تالاب‌های فارس
  • بهره‌مندی از هوش مصنوعی در جهت احیای تالاب‌ها و دریاچه‌ها