Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس دهم گفت: سهم بودجه امسال شهرستان کرمانشاه نسبت به سهم جمعیتی آن 9 درصد کمتر است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۷۸۹۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت رکورد جدید برای سفرهای هوایی چین

 سفرهای هوایی چین در سال نو چینی رکورد جدیدی را ثبت کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از بلومبرگ، خطوط هوایی چین در سه ماهه اول سال، در بحبوحه تلاش‌های دولت چین برای تقویت بخش گردشگری این کشور و تقاضای شدید برای تعطیلات در خانه، رکوردی بی‌سابقه ثبت کردند.

شبکه تلویزیون دولتی چین (CCTV) اعلام کرد که مجموع ترافیک هوایی مسافران در سه ماه اول سال ۲۰۲۴ به ۱۸۰ میلیون سفر رسیده است.  

رقم منتشرشده بیشترین میزان برای چنین سه ماهه‌ای است و نشان‌دهنده رشد سالانه ۳۷.۷ درصدی است.

در حالی که ترافیک هوایی برای سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ با توجه به  آخرین کنترل‌های سختگیرانه کرونا در ژانویه نسبتاً کاهش یافته بود، این ارقام همچنان ۱۰.۲ درصد بیشتر از سال ۲۰۱۹ است.

مهمترین تعطیلات چین، سال نو چینی و معمولاً در سه ماهه اول سال است. در این جشن که در ماه فوریه امسال برگزار شد، صدها میلیون نفر برای گردهمایی خانوادگی به شهرهای خود بازگشتند.

بر اساس این گزارش،  ۸۳.۵ میلیون سفر هوایی بی‌سابقه در طول تعطیلات ۴۰ روزه امسال انجام شد که ۵۱ درصد نسبت به سال ۲۰۲۳ و ۱۴.۵ درصد نسبت به سال ۲۰۱۹ افزایش داشت.

تردد مسافران هوایی برای دوره سه ماهه، در مسیرهای داخلی ۱۶۰ میلیون سفر بوده است که نسبت به سال ۲۰۱۹ افزایش ۱۴.۳ درصدی را نشان می‌دهد، در حالی که در مجموع ۱۴.۱ میلیون سفر در مسیرهای بین‌المللی انجام شده  که ۷۸ درصد از سطح سال ۲۰۱۹ بیشتر است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • زنان کمتر می‌خوابند و استرس بیشتری دارند
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • ثبت رکورد جدید برای سفرهای هوایی چین
  • کمتر از ۳ درصد جمعیت دام زنده، کشتار شد
  • تشریح بیش از ۲۴۰۰ جسد طی پارسال در پزشکی قانونی
  • واگذاری نزدیک به ۵ هزار فقره انشعاب آب و فاضلاب در شهرستان خوی
  • کمبود زیرساخت‌های تئاتر شهر اصفهان/ رشد ۶ درصدی بودجه فرهنگی به نسبت سال گذشته
  • ابلاغ بودجه شهرداری گرگان با افزایش ۳۰ درصدی نسبت به پارسال
  • بارش چشمگیری برای کرمانشاه پیش‌بینی نمی‌شود