Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز- ایرنا- معاون استاندار فارس و سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان فسا گفت: بارندگی کم سابقه و سیل آسای ششم مردادماه جاری بیش از 12 میلیارد ریال به تاسیسات شهری و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۷۷۹۲۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدالت آموزشی در مناطق شهری و روستایی گلستان مستقر شده است

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، «سید رضا نظری» در نشست خبری که به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم برگزار شد، اظهار کرد: با اجرای این طرح و شناسایی مناطق کم برخوردار استان، عدالت آموزشی به دل مناطق روستایی و مناطق محروم شهری رفته است.
 
به گفته وی؛ قبلا اکثر کلاس های کنکور فقط در 2 شهر گرگان و گنبد کاووس دایر بودند؛ ولی با اجرای این طرح در مناطق بیشتری کلاس های کنکور برپا شده و باعث شد دانش آموزان مناطق روستایی در سال گذشته در آزمون کنکور سراسری بدرخشند.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان از اجرای 190 برنامه شاخص در هفته معلم امسال خبر داد و گفت: شعار امسال هفته معلم (12 لغایت 18 اردیبهشت ماه) «همه مدیون تو هستیم» نامگذاری شده است.
 
وی افزود: به صدا درآمدن به صورت نمادین زنگ سپاس معلم در مدرسه هاجر گرگان، غبارروبی گلزار شهدا، اعزام 50 نفر از معلمان استان به دیدار رهبر معظم انقلاب، تکریم و تجلیل از بازنشستگان منتخب، جشن ازدواج زوج های فرهنگی (استان مبدع این طرح در کشور بود)، برگزاری مسابقات ورزشی، پیاده روی خانوادگی، برگزاری یادواره شهدای معلم و دانش آموزی و تجلیل از مؤلفان و نویسندگان فرهنگی از مهمترین برنامه های این هفته است.
 
به گفته وی؛ سال گذشته معلم نمونه کشوری از استان انتخاب نشده بود؛ ولی امسال 2 نفر از معلمان استان از شهرهای مراوه تپه و آزادشهر که نشان از همت، تدین، انقلابی و توانمندی آنها داشت انتخاب شده و طی مراسمی تجلیل می شوند.
 
نظری با اعلام اینکه وجود 24 هزار معلم در استان نقش بسزایی در نظام تعلیم و تربیت ایفا می کنند، گفت: 420 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف در 2 هزار و 600 مدرسه استان در حال تحصیل هستند.
 
وی ادامه داد: 53 هزار دانش آموز در مدارس غیردولتی تحصیل می کنند که کمک شایانی به آموزش و پرورش می کنند.
 
به گفته وی؛ 19 هزار دانش آموز در مناطق عشایری استان به صورت شبانه روزی تحصیل می کنند.
 
این مقام مسئول گلستانی با اذعان بر 2 برابر شدن فضای آموزشی استان نسبت به دولت قبلی، تصریح کرد: روزانه 822 میلیون تومان برای مدرسه سازی در استان هزینه می شود.
 
وی افزود: در سال گذشته هر 2 روز بیش از یک کلاس درس در سطح استان افتتاح و به بهره برداری رسیده است.
 
به گفته وی؛ در سفر نخست ریاست جمهوری به استان حدود 200 میلیارد تومان مصوبه برای آموزش و پرورش بود؛ ولی در سفر دوم این مقدار رشدی 5 برابر داشته است.
 
نظری از احیاء اردوگاه دانش آموزی در جزیره «آشوراده» بندرترکمن که سال ها رها شده بود خبر داد و گفت: رئیس جمهور در سفر دوم خود به استان طی بازدیدی که از این جزیره داشتند با اختصاص 30 میلیارد تومان دستور احیاء این اردوگاه را دادند.
 
وی ادامه داد: این اردوگاه پتانسیل تبدیل شدن به اردوگاه دانش آموزی به صورت کشوری را دارد و این امر نیازمند آوردن اتوبوس دریایی ویژه دانش آموزان است.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • عدالت آموزشی در مناطق شهری و روستایی گلستان مستقر شده است
  • بارش باران در برخی نقاط فارس
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • برآورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل در شهرستان زیرکوه
  • بر آورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل
  • توسعه شهری و روستایی باید مبتنی بر سامانه‌های مدیریتی باشد
  • انسداد ۴۲ راه روستایی و راه فرعی قدیمی اسپکه-بمپور درجنوب سیستان وبلوچستان
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • خسارت بارش تگرگ به ۲ روستای ششتمد خراسان رضوی